Monday, July 27, 2009

Tatau nak boh tajuk apa

Hari ni rasa tak sihat. Sakit dada, mebi sebab tidur doblas jam semalam. Tidur lebih tak boleh, kurang tido pun takleh. Haish. Tapi saya prefer kurang tido dari lebih tidur. Hari ini adalah hari mendatar, dek kerana sakit dada.
Hari ni keluar ke kedai bersama encik bos membeli gam, turpentine dan berus cat. Nak lekatkan gegelung di bontot bebiri supaya nanti senang nak tadah tinja yang berharga itu. So, sepanjang perjalanan pergi dan balik ke kedai, encik bos minta saya ceritakan apa yang berlaku dalam hidup saya sepanjang dia busy 2 minggu itu. *gituh*. Dan tetiba saya mahu tarik balik petisyen penghapusan cuti sekolah di sini. Sebab sepanjang encik bos tak datang 2 minggu tuh, dia buat kerja di rumah sambil2 meneman anaknya. Dia tak kemana-mana pun. Berdosanya rasa bila membayangkan encik bos bersuka ria di taman tema air ketika kami berpening-peningan di lab *tak logik pegi taman tema air time winter kan?*.
Balik opis awal, pegi shopping sebab nak masak sup ayam. Masak bersama Ana mlm ni dan dia membuat bunyi 'uuuuuu' dengan kekaguman saya masak sup *jeling encik lemah lembut yang kategorikan sup ayamku sebagai mmakanan orang dalam pantang*.
Dan malam ini Ana masak tortilla. Dia kata dia tak reti masak, tapi pakwenya yang hot itu pandai masak dan buat perjanjian untuk bergilir-gilir memasak demi untuk memastikan aweknya menguasai skill. Jeff akan masak breakfast dan lunch, Ana masak dinner. Gentleman kan? Ha, lelaki Malaysia, sila contohi fletmet saya. Berperikemanusiaan terhadap awek. kekekeke.

6 comments:

  1. nak wat pe ngan najis biri2 tu?
    nak check sihat ke tak?

    ReplyDelete
  2. saya nak balak Ana tu...hahaha.Dan betui akak, kenapa lelaki mesia takleh buat cenggitu..huhu~ nak jugak nak jugak.

    aku tempek skit gambo sup akak tu..apo ruponyo~

    ReplyDelete
  3. Zeti, dah selamat masuk dalam perut..len kali akak amik gambo..kekeke
    And yes, akak rasa laki2 malaysia kena mai sini kursus sebulan untuk jadi gentleman..hiks

    fadhilah, untuk membekalkan tinja bebiri yang penuh dengan telur cacing. sebab akak nak buat test untuk cacing..hehehe

    ReplyDelete
  4. Kenapa takjadi A*na dan Je*ff??

    ReplyDelete
  5. lelaki Malaysia semuanya gentleman gak...cuma populasi sedikit.. :)

    ReplyDelete
  6. Yer encik Lee, saya setuju. Saya tujukan untuk orang2 yang tak gentlemen. Yang populasi banyak di Malaysia.hehehe
    Encik Lee dari spesis yang hampir pupus ini kah? Kena tanya kat Kak Sue..kekeke

    ReplyDelete