Wednesday, July 8, 2009

Hari ni bukan birthday Yamapi

I'm 27 today.
Kepada pembaca, saya tak mintak hadiah. Hanya minta anda tengok klip yamapi selama 2 minit ini. Cik pensyarah sorang je yang boleh skip sebab klip ni lebih kurang yang saya tuju kat dia *as, ada oichik segala..keke*
So, jangan hampakan saya ye. Sila tengok. Walaupon dia sedang menggedik dengan Keiko di saat ini, saya masih ingat dia di hari lahir ini.



Klip ini semasa hari lahirnya yang ke 22, 2 tahun lepas. Tengok tau. Jangan tak tengok.
Tra, walau ko cakap dia mcm apek tak cukup zat, demi hari lahir aku, ko tengok tau?
Tengok tauuuuuuuu!
*meroyan pepagi buta*

8 comments:

  1. kakkkkkkkkkkkkkk.... epy bufdayyyyyyyy.. (^_^)

    ReplyDelete
  2. tenkiu *sengeh macam yamapi*

    ReplyDelete
  3. happy birthday. smoga panjang umo n dimurahkan rezeki.
    oichi tu apa?

    ReplyDelete
  4. acuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..epi besdayyyyyyyyyyyyyyy..x sempat nak call..mesti acu dah tido sbb angah baru sampai umah..balik dari kelasss...ayuh..kite jadi wanita 27 yg "vouge" *ikut kakak siti sebut*....hihiihhh..

    ReplyDelete
  5. acu, hepi besday..:) disebabkan besday acu sama hari ngan luqman, maka ayg xkn lupa lg. :) yamapi dh wish? hehehe

    ReplyDelete
  6. angah, thank you! hehe..
    ayang, yamapi dah wish dari tahun lepas. kan dia nyanyi lagu happy birthday...keke

    ReplyDelete
  7. fadhilah, oichi tu ala2 bunyi manja dan comel kepada oishii. Maksudnya 'sedap'

    ReplyDelete