Tuesday, July 21, 2009

......................................................................................

1. Malam tadi heater keluarkan bau terbakar. Alarm berbunyi. Panik. Tepon beberapa orang untuk meroyan.
2. Mamat hensem yang baru putus cinta dengan awek dia masuk ke bilik saya yang tidak ubah macam zoo. Dia student uni yang kerja sambilan di asrama. Cis. Cis. Cis. Bila bilik kemas takde pulak alarm nak bunyi.
3. Saya tatau if depa nak charge saya 517 dollar. Kalau saya kena bayar, nampaknya saya kena cari kerja sambilan. Mungkin jaga rumah orang-orang tua. Depa cakap bayaran untuk keje kat tempat mcm ni mahal.
4. Berjaya tepon mak sedara yang dah lama gagal dihubungi. Sebak pulak rasa. Blame the hormone, please.
5. Lepas habis meeting saya langsung tak bukak balik notes. Langsung tak tengok report. Stress.
6. Pegi menghilangkan ketensenan dengan grind tinja bebiri. Sungguh menenangkan.
7. Hanya dengan Sa*ra saya oleh bersembang bergelak ketawa. Sebab dia pon dua kali lima pening. Tiba2, tengah sembang sambil grind tinja bebiri, bos masuk sambil sound 'Talking too much!'. Saya terus diam dan sambung grind tinja. Rupanya dia buat lawak. 'Sorry, I was just fooling around. I like hearing to the conversation *mcm tulah lebih kurang bunyik*'. Kompom bos dengar benda merepek yang kitorang rapu kan. Sebab pintu lab ternganga dan bilik dia depan lab.
8. Buat prektis online untuk drivers knowledge test. Dua-dua kali saya fail. Ah, nak ambik jugak minggu nih. Mesti lulus! Mesti!
9. Saya rasa muka saya menakutkan orang hari ni. Sebab tadi bila encik bos masuk lab, saya perasan dia tengok2 saya. Dia mcm teragak-agak je nak ucap thank you kat saya sebab saya nak pi hantarkan barang Fi*ona (yang bercuti) kat supervisor dia yang lagi sorang. Oh, saya tak suka ditakuti atau digeruni. Saya hanya mahu difahami.

-------

'I was so offended with you. You dont want to talk to me!'
'I'm tired'
'But in the shower, I know that you know I'm next door. Why you dont even want to say hi?'
'I'm not feeling like talking'
'I'm so offended you know'
'I'm sorry. I dont hate you. I'm having my PMS and normally I will minimise communications with my friends because my words will be very harsh and I might hurt you. I'm im the period where I feel like spanking someone's head and ripping someone's mouth without any concrete reason'
'But I think you should try to handle it.'
'I am, and this month its wayyyy better than my previous experience'
'Oh my!'

------------

'Is there any mental hospital here?'
'Hahahahaha'
'Seriously, is there any here?'
'Why? You want to put me there after you finish your study?'
'I'm driving you crazy?'
'Yes'
'I just want to know'
'We dont have it here. We only have psychiatrist. You want to be there?'
'No! In my country, we have 2 mental hospitals. One is at my hometown, another one is located far to the south'
'Ahha. So thats where you come from!'
'Hahaha'

No comments:

Post a Comment