Monday, July 13, 2009

Hari muzik muzik

Hari ni adalah hari mengasah bakat jadik mak. Wij*dan bawak anak dia (Ma*nar) dan anak dia nih memang banyak tanya. Memang kena banyak sabar bila ngan bebudak nih. Then, mak dia away, meninggalkan diriku dengan dirinya. Bila saya take 5 drb buat keje, saya sempat tunjuk video klip I'm yours version Am *meroyan tak habis lagi*. And I'm very suprised bila dia eksaited dan mula tanya napa tak nyanyi ni dalam Arab. Hamikkkk! keke. Then tunjuk pulak video klip situasi dan dia asik cakap 'How did he do that?' merujuk kepada lukisan yang jadik animation, sambil buat muka konpius. Am, leh luaskan pasaran kat Arab nih.keke.
Yang mengerikan bila tetiba dia nak dengar lagu Lady Gaga. Oh my, saya cukup tak suka kalau org minat artis tapahapa. Saya pon penah dgr Sa*ra cakap kat lab pasal Lady Gaga. Katanya dia takkan bagi anak dia minat Lady Gaga. Keke. So, bila Ma*nar gigih dok sebut nama Lady Gaga, saya pon bgtau kat dia saya takde lagu Lady Gaga sebab tak minat. Dan saya kata Lady Gaga bukannya best *sorry Lady Gaga*. Alah, bebudak bukannya minat sangat tapi sebab namanya catchy kot - gaga, gigi, gugu.
Then dia nak dengar pulak lagu dari Malaysia sebab dia tak suka dgr lagu-lagu Korea yang saya pasang. Maka, dengan berat hati *ampun Malaysia* pasang lagu Melayu. Sib baik lagu Dusta berkalang keluar dulu, the lagu Mila bila cinta. Bayangkan kalau lagu Ipoh Mali keluar, mau pengsan budak nih. So, Ma*nar kata dia suka lagu Melayu dan lagu Arab dari lagu omputih. Sib baik dia tak masukkan lagu korea/jepon sebagai perbandingan.fuhhh.
And yes, suka pulak bercakap-cakap ngan bebudak kecik ni walaupun penat nak explain. Tetiba rasa nak anak pompuan lah..keke

No comments:

Post a Comment