Monday, July 6, 2009

Entry bergambar

Entry bergambar

Pagi tadi otw balik kandang, nampak dedaun ada frost. Semakin sejuk.



Kepada rakyat Malaysia yang menerima sms dr saya sampai pat lima nam kali, maafkan saya..Ada masalah dengan coverage. Selalu akan keluar notification begini walau pada hakikatnya sms tu sampai. Hampeh betul. Tapi to be on the safe side, saya selalu send sampai tak dapat notification. Kalau meroyan, saya send sms sampai org balas.



Ni poskad misbumblebee bagi bulan lepas. Thank you.



Ni fadhilah bagi. Thank you! ps: sentap bila menerima poskad2 berunsur makanan nih!



Ini poskad dari mak. Dari dulu saya suka handwriting mak. Habis semua buku mak tuliskan nama. Sampai sekarang kebanyakan borang-borang mak yang tuliskan. Tulisan mak sangat cantik.



How I wish ayah diposting balik ke Semenanjung =(



Ni semalam kat mall, bertembung dengan anak member Iraq. Dia bergambar sebelah penyertaan pertandingan mewarna. Yang dia pegang tu dia punya penyertaan.



Ini wok yang encik ga*reth bagi.



Ini kuiz FB yang pilihan jawapannya berkisar lelaki jambu. I loike!



Ini sign itik melintas.



Kedua-dua gambar ini merupakan bukti stickynotes saya telah divandalismakan oleh ratu goss india itu. Saya kononnya mahu recycle notes ini sebab saya selalu tiada di bilik. Punah harapan mahu tampal semula sticky notes ini. Mungkin ratu goss itu ingat notes ini hanya untuk dirinya seorang..huhu



Ini masjid. Ada sesiapa mahu menderma?



Saya sudah berdaftar dengan Asthma Foundation. Ingat dapat ubat percuma, rupanya dapat Emergency card sajer. cis. Dan segala urusan kecemasan di sini, saya namakan encik bos sebagai waris untuk dihubungi. dasar kan?


Hari itu saya gembira bila membuka radio aol dan memilih stesen jpop dan mendengar lagu kumpulan NewS dimainkan. Yer, kumpulan NewS yang diketuai oleh Yamapi. Yamapi yang telah menghancurkan hatiku kerana bersetuju melakonkan aksi peluk cium dan menggedik dengan Keiko!



Dan gambar ini tak perlukan penjelasan. Yer, dialah Keiko.

3 comments:

  1. acu..entry acu arie nie..menceriakan idup angah walaupun tisu tgh kat idung...especially part ratu goss share sticky noted dgn acu..sharin is carin..:D

    ReplyDelete
  2. take care angah..tu bukan sharing..tu vendalisme...huhu

    ReplyDelete
  3. eh, cm ne bleh terlepas entry ni?

    agaknyer sebab k dijah post laju sangat. tak sempat nak catch up ;P

    ReplyDelete