Tuesday, July 28, 2009

Selamat tinggal sup ayam

Sup ayam kena buang oleh J*eff. huks. Balik skul sup ayam dah takde. Tanya depa, rupanya depa dah buang. Mereka bagi saya ceramah pendek pasal daging tokleh biar kat luar overnight even suhu sini sejuk. Nanti dapat salmonella. So, depa kata depa perasan saya tak boh sup dalam peti ais *peti ais penuh* so, depa buang sup ayam saya. Sentap kan? Bersemangat waja depa menjaga kemaslahatan seluruh penduduk bumi. Padanlah depa nih jenis masak sikit2, takde yang depa panaskan, sekali masak sekali duduk. Padahal masa kat smithhouse selambe badak je saya tak simpan lauk pauk dalam peti sebab peti ais sangat kecik, lagipun sebab sejuk dan nampak mcm boleh makan lagi. Malam ni jangan tanya saya makan apa. Sup dah dalam tong sampah. Ni baru balik farm. Penat. So, makan je lah apa yang ada. Takyah tanya, takyah tanya. Memang hancur ilmu ekonomi rumahtangga..huhu

Mifi dan wanita gagah, Sa*ra

3 comments:

  1. oh- perempuan ke. tak nampak rambut. ingat kan laki.hikhik

    ReplyDelete
  2. sejuk, pakai beanie..kekeke..

    ReplyDelete
  3. Ala.. diorang memang over sikit bebenda camtu. Takleh ikut sangat style diorang. Kalo tak, perut kita abis lapar.

    ReplyDelete