Thursday, July 23, 2009

Mari bergosip pasal video klip ini

Take five *cik pensyarah, ni nampaknya dah take 15* dari buat pembetulan repot. Saya layan video klip Big Bang - Haru Haru. Selama nih tak gaduh pon nak tau apa maksud lagu ni. Tapi tetiba tergerak hati nak tau apa yang TOP dan G-Dragon gaduhkan.



Konpius kejap - Gay ke nih?Depa bercinta ke?huhuhu.

Rupanya tu kata-kata untuk perempuan yang depa cinta. Dan saya suka part 1.20 bila TOP cakap 'sakai' dan tunjal kepala G-Dragon. Smoking hotness!!
Lagu sedih rupanya. Senikata ni buat orang konpius sebab depa nyanyi masa berlakon. Kalau takyah nyanyi, berlakon saja mebi ok la kan sebab ala2 nampak jalan cerita.. Biar lagu kat belakang, hang takyah gerak mulut nyanyi. Ni dak, pakat menyanyi untuk pompuan tu, tapi tengah berlakon scene yang tak menepati maksud senikata - mengkonpiuskan Contoh part gadoh memula tuh, then part Tae Yang tepon G-Dragon bgtau pompuan tu sakit, tapi Tae Yang nyanyi2 senikata jiwang masa tepon.keke.
Is it just me atau memang asik2 G-Dragon je yang dapat lead role dalam video klip depa?

10 comments:

  1. ha ah. masa gaduh tolak2 kepala tu bleh konpius.

    ReplyDelete
  2. ah hah! take 15 ke take 30? haha..

    ni aku nk komen kan..

    1. perlu ka pakai celak sampai cenggitu depa nih? dh jd muka tak ketahuan je aku tengok.

    2. part gaduh2 memula tuh smbil nyanyi dgn senikata yg cm tu ala2 glongan gay bergaduhan la plk.

    3. org pompuan korea nih pakat2 sakit ka semua? klu kesah cinta asik2 gpren tu sakit pehtu kiok!

    4. err apa kes pakai topi cm tahapa-hapa je mamat kat 3:52 tuh. stailo kah? cam nk tegelak je aku tgk! hahahaha.....

    sekian komen aku yg x membina ala2 nk cri gaduh dgn cik tutor...
    hahaha.. lariiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  3. Fadhilah - Kan, kan? Walaupun i suker sama ini big bang, i konpius dengan pergaduhan itu keranan ucapannya ada melibatkan i miss you segala. Jenuh kena pahamkan jalan cerita..haha

    As

    1. Yang tang Gdragon menangis sampai mata dia selemuih celak tu memang aku tak suka. Tapi TOP pakai celak aku suka..muahaha. Top yang ala2 jadik mamat yang kena belasah masa memula tuh.

    2. Yeszzza, part tu lah yang aku konpius tetiap kali tengok..hahaha

    3. Kannnnns? Asal heroin je mesti sakit, pastu ala2 berlakun benci then kiok. Mcm dah takde citer lain. Aku memang menyampah pompuan2 heroin korea..lembik!!

    4. Jap, kena tgk balik..hahaha. Tu sebenarnya perasan baginda ratu kot. Aku pon pelikapa pasai dia pakai topi mcm tu.

    Jangan lari cik as, takdenya nak marah..komen you bernas, i loike!. Kutuklah, asal jangan kutuk abang TOP i yang hot itu.awww.kekeke

    ReplyDelete
  4. kan? baginda ratu! hahaha...aku msh nk tegelak sambil cuba memahami bakpo dia pakai topi tuh. konpius sggh!

    amiklah TOP tuh. janji Tegomass aku pya okeh! sabun basuh jenama top hg xmo? hahaha....

    ReplyDelete
  5. eleh, hang kata yuya semakin keperempuanan, tapi hang dok semangat jugak mengfangirlkan diri..muahahaha..jomla minat top!
    aku balik Malaysia kompom borong sabun jenama TOP banyak2, kalau aku masih minat kat dia lah kan..keke

    ReplyDelete
  6. ayg pun perasan bende tu. asyik g-dragon je. daesung muncul sekejap2 je. huhu

    apepun, lagu haru2 tu mmg behhhh. ayg suke..:)

    ReplyDelete
  7. kak long/ayang, kannnnn? asik2 gdragon je. kesian daesung, seungri dan tae yang..tempelan..walau suara depa sangat sedap!

    ReplyDelete
  8. Ayang, sila tengok coffee prince parody dan flower boys parody kat youtube. Acu makin jatuh cinta dengan TOP. Pandai dia berlakon!

    ReplyDelete
  9. haa...ayg dh laaama jatuh cinta ngan top, sejak die jd tetamu family outing. tapiii..ayg tolak dia sbb ayg dh berpunya. tp skrg tidak lg! top, i'm ready..(kelip kelip mata) top ensem kan acuuuuu..eh, bukan ensem..macho kot. hahahaa (pd yg belum mengenaliku, jgn slh sangka, saya perempuan yg x gedik bnyk. sikit2 sj) :p

    ReplyDelete
  10. kan ayang, jom share top. dia adalah hot!!!!

    ReplyDelete