Sunday, July 5, 2009

Ini entry fangirl emo melampau

Saya menentang keras kissing scene dalam movie atau drama, terutama yang melibatkan Yamashita Tomohisa a.k.a Yamapi. Saya takkan tengok cerita ini (T_T). Hati bagai disiat siat. Kemudian dipotong menjadi dadu. Kecil-kecil. Halus halus. Cerita Prodai pon saya tak tengok – tengok episode satu je dah buat saya hangin satu badan. Kalau saya tengok sampai kissing scene mesti saya terus pengsan seminggu. Kenapa perlu ada scene peluk2 dan cium-cium? Kenapaaaaaaaaaaaaa? Tengok aksi tolak2 manja dengan badan pon saya rasa nak tolak pompuan tuh sampai tergolek ke sebelah sana. Ini amaran buat pengarah cerita jepun. Jangan buat lagi scene mcm nih. Sudah hilang seorang penonton drama jepun. Takkan beli CD ini. Lihat? Belum apa-apa anda sudah hilang beberapa ringgit Malaysia. Huh!
Nampaknya hari lahir tahun ini sungguh mengecewakan. =(
Mahu menyepikan diri..mengenangkan diri yang selalu dikecewakan….



6 comments:

  1. uh.. memang entry yang emo nih kak dijah!

    ReplyDelete
  2. suh sape2 yg terer bahasa jepun translate entry ni. kalau ada pengarah jepun terserempak ngan blog k dijah, bleh la dia paham ;P

    ReplyDelete
  3. erkk..errk..angah lagi tgh bingung nie..ini movie ke realiti?

    ReplyDelete
  4. semua org tak paham apa yg saya rasa *mengeluh kecil*








    hehe

    ReplyDelete