Monday, July 20, 2009

Big Bang on Music Station

Big Bang keluar Music station 17/7. Lagu baru seperti yang diiklan dalam post terdahulu - Gara Gara Go dalam bahasa Jepun.

Honestly, masa memula depa nyanyi mcm out sikit *sangat sikit* tapi lepas Tae Yang nyanyi towards the end depa dah leh catch up dan persembahan sangat bertenaga. I always hate persembahan yang dipendekkan. Lagu nih depa pendekkan sebab agaknya ramai yang akan perform dalam MS episode tuh. Still saya rasakan 2pm punya live perf lebih umph dari segi vocal range dan kemantapan tarian. Tarian Big Bang nih taklah susah mana. Suju punya perf kalau live pon lebih meriah *dah 13 orang, kalau tak meriah memang melampau lah kan?* dan tarian depa lebih unik. Oh, dan mungkin lebih jambu.
And yes, saya kurang gemar dengan english lyrics yang Big Bang guna dalam lagu. Mcm tapahapa. Sungguhpun begitu, depa ada aura yang tersendiri yang susah nak ditafsirkan dan depa ada ramai fangirls meroyan. Mungkin sebab depat sentiasa semangat, entah. Mungkin juga sebab depa sentiasa berlakun macho, walau hakikatnya semua adalah pemalu dan comel2..haha. No doubt suara Daesung, Seungri dan Tae Yang sangat best. And yes, G-Dragon dan TOP sangat hot dan menggetarkan walaupun rambut G-Dragon macam pompuan, walaupun TOP adalah jantan bermekap. Tetiba rasa mamat mata sepet pakai eyeliner adalah hot. keke...
note: Azrul, aku tau ko akan cakap 'Choiiiii'. Takyah cakap, aku dah tulis choiii siap-siap..keke


Saat TOP - minit ke 1.05-1.21, 1.32 *hot*, 2.08 *comel* dan 2.21. ~pengsan

No comments:

Post a Comment