Friday, July 3, 2009

Happy birthday my great friend

My dearest buddy, cik pensyarah.
Happy birthday to you.
Didoakan semoga Allah berkati umurmu, murahkan rezekimu dan memberi yang terbaik dalam hidupmu.
Terima kasih kerana menjadi sahabat yang baik. Walaupun kita ada perselisihan pandangan dan taste terhadap adik ikan, kita mampu mengharunginya semuanya dengan matang.
Sweet 17 yah!
Semoga tercapai apa yang diimpikan..Amin.=)

with love,
ciktutor yang dot dot dot.

ps: disebabkan takde kesempatan nak buat video birthday untukmu, terimalah video fangirl untuk yamapi..tengok tau..keke





Study rerajin!
ps: Sudah kembali pada Yamapi..artis lain tak best. harap maklum.keke

5 comments:

  1. siapa adek ikan tuu?? hahah seswatuh??

    one more thing; perlu ke pic pesan suruh study rerajin tetap nk ade pic budak tuh??? huh..ewwwwwwwwww :P

    ~ yoe

    ReplyDelete
  2. ~goyang tangan, bangun untuk beri celahan, dan setuju dengan pertikaian azrul

    ReplyDelete
  3. celahan tak diterima. unsur2 dengki tak dilayan.keke

    ReplyDelete
  4. darling...
    ampuni aku sbb bru membaca entry hok nih.
    tq 4 all da wishes :)
    dirimu & yamapi dh xdpt dipisahkan lg..
    xpo la sempena entry dihari lahirku, aku lyn la yamapi. tp diwaktu yg lain, yuya n massu tetap dicarta teratas! ahaks!!!

    tq very much once again..
    oichikk!(*aku dgr yamapi sbt bunyi camnih.haha)

    ReplyDelete
  5. as, aku pecah gelak baca hang taip 'oichik!' - memang dia ckp mcm tu pon kannn..terharu aku hang tengok sampai habis..tenkiu beb!!

    ReplyDelete