Saturday, July 18, 2009

Selamat tinggal Peter

Dan hari ini saya agak sentap bila opismet Peter yang lagi sorang merangkul pinggang saya di hadapan Peter sebagai ucapan terima kasih bila saya beri keychain as a farewell gift. Bila saya masuk opis Peter, Peter berseri-seri tegur saya. Selepas insiden ini Peter terus tunduk dan terus pusing pandang pc. Sigh. Peter, ko tak nampak ke aku dah mengelak? Dia tarik aku lah Peter! Tangan dia besar! Ko tak nampak ke aku sentap dan cepat2 blah? Ko tak nampak ke aku tolak badan dia ngan lengan Peter? Susah betul mamat-mamat yang main peluk je anak dara orang nih. Peter.....Peter.......hukssssss. Selamat tinggal Peter...huks.

12 comments:

  1. ko kalo x OVER x sah kan?????????

    ReplyDelete
  2. ko tak paham apa yang aku rasa. ko tak paham apa yg peter rasa. sekarang ko percaya tak aku hot? percaya tak? still, aku rasa kena ckp la kat depa nih aku takleh kena peluk2. lemas. rimas.

    ReplyDelete
  3. choii giler statement!!! menyampah giler aku bace!!

    tp kan kalo aku..terus aku pura2 pitam dalam pelukan...bole x gitu...hahahaha....

    ReplyDelete
  4. ko over, aku tak. tu beza kita..keke

    ReplyDelete
  5. stetmen azrul: tp kan kalo aku..terus aku pura2 pitam dalam pelukan..

    kau lagi OVER TAHAP BAPAK GABAN la azrul oiiii!!!!!

    ReplyDelete
  6. kan as kan? dia lagik over. pening aku membacanya.

    ReplyDelete
  7. muahahaha.....hehhhhhhhhhhhhh!!!

    ReplyDelete
  8. i wish peter would read this entry

    ReplyDelete
  9. aaah... lepas baca yang len, baru baca yang nih.

    Takpe, give him some time. Dia nak kena recover tuh..

    ReplyDelete
  10. azrul, malas aku nak layan. ko memang over!!!

    kak ron, jenuh la pulak saya nak kena translate kan untuk bagi dia baca..keke.

    am, oh well..biarlah masa menentukan segalanya..kekekek

    ReplyDelete
  11. {Angkat tangan}

    Meh nak translate kan!

    ReplyDelete
  12. translate dalam parsi please. kekeke

    ReplyDelete