Sunday, October 18, 2009

Lambakan gambar

Banyak gambar yang dah berkurun - tak tunjuk lagi rupanya, kihkih *alasan nak update blog lagi*

1. Penghantaran makanan
Missbumblebee dengan penuh baik hatinya telah mengirim stok makanan buat saya siap dengan tupperware vogue.

*gigih susun atas lantai sebab nak amik gambar*

Ada benda yang tak lepas...Sup bunjut ngan cucur adabi perasa coklat. Kastam bagi surat suruh bayar kalau nak pos balik sup bunjut n cucur yg dalam tahanan depa. Mau 40 dollar kalau nak pos balik. So, saya tak reply pon surat ni menandakan saya bagi kebenaran depa musnahkan sup bunjut n cucur. Ada kebarangkalian tak sebenarnya depa acah je pasal musnahkan tu? Ntah2 depa masak kedua-dua bahan di atas..hahaha *mode sangsi*.

Sungguhpun begituh, terima kasih daun keladi. Saya gumbira.

2. Kad raya dari VRI Ipoh.

Siap ada bulu merak, hahaha.

3. Payung yang cikai. Berkaitan dengan entry ini. Dah buang.

4. Cekelat comel yang diberi oleh charlie

yang penting..halalan toyyiba =D

5. Short cut menuju skul. Ni merentas padang ragbi. Pastu kena mendaki bukit nih. =). Menguji kekuatan kaki betul.


6. Bebiri yang kelaparan *sapa punya ntah* yang tetiba membontoti saya sebab ingat saya bawak makanan untuk depa. Comelllll.

7. Maikel bawak anjing bini dia melawat kami di lab. Sentap I yang tengah tekun mengira cacing. Apekenamanya ntah. Mula hurup M. Isk, minda semakin lemah =(.
Comel kan anjing nih? Istimewa untuk tatapan emak yang cintakan haiwan =).

5 comments:

  1. I knew it!! Taste kita selalu sama =).

    ReplyDelete
  2. anda melanggar arahan.
    bukankah sudah ditulis jgn dientrykan penghantaran ni.

    :P

    ReplyDelete
  3. missbumblebee: ye ke? *garu garu kepala*. saya terlupa kot..huks. kena delete tak ni?

    ReplyDelete
  4. sape ye kt aussie yg slalu dpt parcel? nak tanya makanan apa yg lulus.

    ReplyDelete