Friday, October 16, 2009

Ini entry dari orang yang tak siap tugasan-tugasan melambak menimbun *pengsan*

Ada ketikanya kita rasakan masa terlalu pantas bergerak. Kita perasan bagaikan sedang memegang watak heroin dalam cerita korea yang penuh dengan plot cinta tak masuk akal tapi masih ditontoni ramai - hanya kita seorang yang bergerak dalam keadaan gerak sangat perlahan tapi semua benda di sekeliling kita bergerak dalam gerak normal. Mungkin kerana kita hot dan mahu seluruh penonton mengamati kehottan kita, maka ada scene gerak perlahan itu. Bukan salah kita kan kita hot?
Masalahnya itu gerak perlahan dalam aksi2 cintan cintun sedih sayu sayan meruntun perasaan. Kalau rasa slow motion sebab buat kerja lambat, terbuang satu hari kerana bingung? Lembab. Bingung. Lembab dan bingung juga adalah ciri heroin korea ye kawan-kawan. Oklah tu, kan?

ps: encik bos, ambillah cuti lagi seminggu. sungguh, tak sanggup nak berhadapan dengan muka 'tak impress' encik bos minggu depan.
Ada 2 hari lagi. Mungkin tak berjaya, tapi akan cuba sehabis baik *walau dalam hati rasa tak mampu*..huhuhu

3 comments:

  1. ala...pegi la buat blog untuk mak.takpun akak update la 5 kali sehari tiap kali masuk waktu solat..haha.90% dari counter jumlah pengunjung website ni adalah mak tau.haha

    ReplyDelete
  2. akak, ada website baru..blog alim.misterdoktor.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ha...bagus buat blog...rajin-rajinla update. kalau malas bagu username dan paswed kat mak, suruh mak updatekan..hikhik

    ReplyDelete