Friday, October 23, 2009

Hiatus

1. Esok 24/10. Pembukaan Nasik Lemak Antarabangsa Cawangan Puchong di IOI Boulevard. Kedai ni milik Cu dan Mak Ros *adik-adik mak*. Sapa-sapa dok berdekatan tu bolehla menyinggah dan boleh bagi feedback untuk improvement. Depa ada buat bisnes katering juga. Didoakan semoga urusan depa nih dipermudahkan dan dijauhkan dari sifat dengki dan tamak dan dipelihara juga dari menjadi mangsa sifat dengki dan tamak orang lain. Silalah bermesra2 dengan makcik saya yang incharge kedai tu. Kecik molek orangnya, dari pandangan mata saya jauh lebih cun dan menarik dari Lee Hyori, Keiko Kitagawa dan Yoona SNSD.hiks. Oh, dia nih bini orang yer.

2. Banyak benda dalam kepala otak. Serabut mcm cacing-cacing dari perut bebiri - bergumpal membentuk bebola, sampai tatau mana kedudukan kepala2 dan ekor2. I guess there will be no entry sampai I got my sanity back. Mak dan kawan-kawan, I'm ok. cuma rasanya nak rest kejap dari menulis entry2 kurang berfaedah yang memaparkan youtube2 kurang berfaedah..hehe. Lagipun bulan nih dah guna proxy sampai nak maksimum. Hari tuh babysit anak kawan..dia asik nak tengok Thomas the train kat youtube. So, penggunaan proxy mendadak naik menyebabkan kena berhati2. Kalau dah sampai maksimum kena bayar untuk penggunaan lebih.

Buat sesiapa yang bakal merindui blog ini, sila masuk blog parodi di sini..hikhik.Lebih berfaedah, lebih kelakar dan tiada fiksi.. Semua realiti.
 
I'm gonna miss you guys. Take care dan jangan nakal-nakal! =).

Jangan lupa tau pegi kedai nasik lemak antarabangsa tuh.. Nanti kalau balik bercuti, Cu kata saya leh jadik waitress..hikshiks.

7 comments:

  1. acu..nnti angah try gie nasi lemak antarabangsa tu n kasik komen jujur dan membina..cu acu tu..org yg same yg antar acu kt pudu time kite balik Ipoh sesama..acu ingat?

    ReplyDelete
  2. jah...tunggu jah balik la...bole jah lyn jutt mkn2 kat situ...hiks

    jah...gelilah bila terbyg cacing2 tuh...eiii

    ReplyDelete
  3. Angah, setelah sesi merekol tadik, ya...benar itulah cu ku...

    jutt, boleh2..kita plan sesama nanti ek..hehe

    ReplyDelete
  4. kak delinn propa tauuuuuu. kak, kalau turun puhong jangan lupa gi kedai nasik lemak antarabangsa. ajak geng2 reban akak tau..kekeke

    ReplyDelete
  5. wah, hari tu baru saya makan NLA kat cawangan TTDI Jaya Shah Alam..menarik juga

    ReplyDelete
  6. Encik halym, jangan lupa pegi NLA cawangan puchong tau.hikhik

    ReplyDelete