Tuesday, October 20, 2009

Entry ini saya disable komen sebab tammo bagi orang komen..hahah

No updates on discussion with encik bos. Tapi alhamdulillah discussion went well sebab encik bos tersangatlah good mood. Baguslah mcm nih, nak suruh encik bos cuti seminggu selalu. haha.
Cara analisis saya kurang tepat. So, kena buat balik. Tapi tak stress sangat sebab rasa mcm tau sikit mcmana nak buat. Rasanyalah..hiks.
Yang sedikit stress bila marking lab report untuk bebudak PJJ. Ya hampun...kalau dalam bahasa ibunda pon menonggang nonggeng marking sebab tak reti..Ni pulak dalam bahasa penjajah. Dah ada skema pon i masih pening.

Ni part emo meroyan *berjangkit ngan artis*

1. Tataula kenapa sensitip sangat nih. PMS dah lepas ye warga plenet bumi sekalian..tapi saya nih cepat sentap kot. Terutama bila orang yang sepuluh tahun tak berhubungan kemudian terjumpa balik, tetiba tegur dengan buat statement lazer berhikmah(?). Bila lima tahun tak berhubungan kemudian bersembang, jadik berbalah. Tak suka. Tak suka bertekak. Tak suka tetiba sentapkan orang. Kalau pondan2 ataupun warga2 seangkatan dengannya I fahamlah sebab depa memang selalu mcm tuh? Tapi nih...tulen bang!!!

2. Saya cukup terkejut *ewah, pura2 terkejut la kan* bila orang suka tanya soalan speku dengan penuh seriesnya. Tanya pasal perasaan pada Peter lah, tanya pasal perasaan pada Pokcik Sam lah. Baru paham perasaan Fasha Sandha. hahaha
Tra cakap *saja nak bubuh nama Tra - tapi kenapa takde orang nak speku? haha*, jangan susah hati tak tentu hala. So, I just will try to ignore all the melodi-mode questions. Saya mahu melalui hari2 tanpa perlu susah hati pasal hati dan perasaan. Penat lah nak jawab 'dah jumpa calon?'. Lepas ni saya tekad nak mengaku dah ada pakwe yang tengah kerja kat Jepun menyanyi dan berlakon graduan marketing dari Meiji universiti yang muda 3 tahun dari saya dan juga duta Toshiba. Ok, bab duta toshiba tu takleh cakap. Kang depa search kat youtube terkantoi pulak..hahaha
Yang sentap bila ada orang sangsi dengan kenormalan saya, siap tanya direct to my face.
'Ko tammo kawin ke? ko tammo anak?'
Sentap weh. Benda2 ginih saya tak suka sembang ngan manusia2 kepochi kat sini sebab nanti menyebabkan orang tak tentu hala ingat saya desperate. So, kat sini I'm very expressive, kecuali tentang hati dan perasaan *gituh*. Dah menggedik kat blog, so kat luar takyah kalut nak gedik..tak gituh. Lantaklah orang nak tuduh saya lesbo. Lantaklah depa nak tuduh saya pernah melalui kisah silam yang perit sampai tak percaya lelaki, lantaklah depa nak kata saya ego - mulut depa...sukahatilah. Saya cuma rasa best bila lepas diasak dengan soalan terjah *bersyukur sangat saya tak ditakdirkan jadik artis hot yang diterjah melodi - series stress*, wij*dan dan One selalu akan datang dekat dan bagi pelukan kasih sayang serta cakap benda baik2. wijdan selalu cakap *dah boleh hapal* - 'i will pray for you to find a good husband. u will find one, insyaAllah.'
Tak kalut lah nak kawin sebab saya rasa masih belum boleh berkomitmen. Kalau orang yang kenal saya pasti tau betapa saya memang takkan boleh cope dengan komitmen dengan manusia nih. Tapi, mungkin I should start doa sebab by the time Allah nak kabul doa, kang termenopos pulak kan? Saya masih belum capai banyak benda dalam hidup. Saya juga masih belum jumpa lelaki yang muka jambu mcm korea jepun tapi gagah dan jantan macam mamat2 afrika *saja highlight point ni kotlah ada sesapa nak rekemen*.

Hensem, jantan dan cute macam nih...boleh? *bakal adik ipar, sila tekan play*

No comments:

Post a Comment