Friday, October 9, 2009

Dag dig dug di dalam hatiiiiiiiii

Hari ni start kerja. Taklah susah mana seperti yang digembar gemburkan, cuma leceh dan ala2 kebosanan bila kena spend masa yg lama sorang2 grind sample. So, tadi dah selesai kerja 3 jam. Tapi agak penat la sebab banyak step. Dengan pengalaman pertama nih, hope boleh laju sikitlah bila process sample di kemudian hari.
Dan....encik bos kedua datang opis baru sat ni offer marking and demonstrate untuk lab. Dia tanya pasal lecturing jugak tapi saya pintas awal-awal kata tak pernah bagi lecture. I kena jaga imej u ols, kang terkelam kelibut depan bebudak yg hotsss...I tak sanggup. Tapi pasal demonstrate dan marking, encik bos memang nak orang. Isk, ni lah padahnya bila student yg dah habis sampling mcm ga*reth bercuti cutian, tak pepasal je orang lain yang kena take over.
Tapi takpelah, saya ambil ni sebagai pengalaman. Doakanlah saya semuga ditabahkan hati, dicerdaskan minda, dilipatgandakan tenaga, dikekalkan kesihatan dan dimantapkan kedivaan. In a way saya sedikit gembira sebab encik bos yang merupakan vet terhensem tervogue offer kerja pada student yang terkecil dan terkelam kelibut mcm saya. Oh, dan doakan jugak supaya encik bos pertama tak bad mood. Dia mcm tak berapa sokong student2 sibuk buat kerja sambilan nak jadi kaya sebab dia takut hilang fokus. hiks.
Dah tak boleh main-main dah. Ini series punya series..hikhik *tergelak sambil menulis.
Semangat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments: