Wednesday, May 27, 2009

Triple happiness

Yay! Dapat lagi satu poskad dr nee chan. Kali ini yang bergambar buah-buahan tempatan dan dipos ke asrama! Thank you!!! Akan upload gambar kemudian kerana line tenet yang slow - tak dapat upload gambar *kecuali gambar gerak2 yamapi*.
Wah, ketika diri ini dirasuk perasaan sayu dan hiba, kedatangan 2 keping poskad ini beserta buku teks yang mak pos sangat mengujakan!
Saya sudah niat untuk membalas poskad yang dikirim. Nee chan, sila bagi alamat *amik, kali nih saya mintak kat public sbb mintak private tidak diendahkan..keke* Cik pensyarah yang laaaaama menghilang diri - sini takde tudung untuk dipos. So, takleh nak balas hadiah tudung ngan tudung. Cadar boleh? hehehe.
And yes, kalau anda mengidam apa2 dr sini just let me know. Saya akan pelan-pelan beli dan akan bawak balik tahun depan.

Angah Tarudin - poskad kan? bagi alamat kat ym
Yoe - baju kan? akak tgh tggu harga jatuh
Tra - awek aussie yg solehah kan? aku tgh usha2kan bagi pihak ko..

Will be away tomorrow and the day after tomorrow - farm *ikon nari-nari*
Doakan saya selamat sejahtera dilindungi Allah sentiasa dan dapat poskad lagi dr Malaysia =)

1 comment:

  1. the day i bought the poskad durian, akak makan durian.

    hahaha.

    ape? alamat? i kan gypsy.. :P.

    ReplyDelete