Wednesday, May 20, 2009

Doa seorang pelajar

Scheduled entry

10 am waktu sini - 8 am waktu Malaysia. Progress meeting dengan encik-encik bos. Mode lelabah dalam perut - mengerikan dan menakutkan..dup dap, dup dap.

Kalaulah subjeknya adalah Yamapi atau Suju, pasti saya akan tercongok depan bilik bos seawal pukul 8 pagi, bersedia memberikan fakta tanpa henti - sehingga dihalau keluar dr bilik kerana pasti menjengkelkan bos.
Tapi subjek saya adalah cacing - tidak jambu, tidak pandai menari apatah lagi berlakon.
Sudah terlambat saya kira untuk tukar bidang *jeling org yg tukar bidang dan dapat sijil dekan setiap sem*.
Saya perlu teruskan.
Mungkin saya perlu lebih banyak berimaginasi. Membayangkan wajah Yamapi pada telur-telur cacing. Bila cacing dah menetas dan melentuk liuk - saya perlu bayangkan Yamapi menari, atau Suju menari berlatarbelakangkan lagu2 mereka yang menarik.
Ya, pasti boleh, pasti.

Mode tadah tangan dan berdoa *semoga encik-encik bos dalam mood yang baik dan diterangkan hati untuk memahami experimental design yang saya cadangkan. Semoga diri sendiri dikurniakan daya pendengaran dan penumpuan yang baik serta pemikiran yang tajam untuk memahami segala mak nenek benda yang akan dicadangkan oleh encik-encik bos* Amin....
Ayo semua kita katakan amin

Aminnnnnnnn.

No comments:

Post a Comment