Thursday, May 28, 2009

Pembaca lelaki ditegah tekan play.



Ini adalah video di farm tadi. Dimaklumkan ini adalah aksi terlampau sebab penggambaran pertama kali - tak dapat nak budget angle dan asik risau kamera jatuh. Saya asik jeling kat kamera sebab seriau kamera jatuh dek gegaran.
Juga tak perasan mana-mana bahagian yang terselak dan tertayang. Huhuh.. So, saya mintak pembaca lelaki tak klik button play. Nanti korang pengsan, saya pengsan.
Bebirinya tak nampak, sebab kalau letak kamera tepi sangat nanti jatuh. So, nampak muka saya sahaja..kekeke. Tapi kalau tunjuk video korek bontot bebiri lagi korang ngeri kan? Next time saya suh sesapa amik video masa tengah mengorek ok?

Rumusan video: kat Farm ni ada dekat 200 yang perlu disampel. Kitorg halau bebiri masuk dalam lorong dan sample sekor2 *amik tinja*. Kemudian bebiri ni akan ditimbang dan dinilai body skor.

Dalam video nih hanya pensampelan satu kumpulan. Lepas nih kitorg menjadi penat sebab berulang-ulang buat benda yang sama *termasuk panjat memanjat* sebanyak hampir berbelas kali.



No comments:

Post a Comment