Monday, May 4, 2009

Menjelang 12 Mei

1. Drama ada di mana-mana saja. Kali nih, ada hamba Allah telah mencetuskan drama sensasi sampai ke peringkat jabatan, dan tempiasnya terkena pada saya. Since yang cetuskan isu itu adalah Muslim, orang opis ingat sayalah orangnya. Sib baik dharma cepat2 beking
‘no, its not her, she is my friend. I love her’.
Motif cakap lef2 segala depan orang opis?kekeke.. Hadehla. Dan hari ni adalah kemuncak – nasib baik semua sudah selesai di pihak kitorg. Semoga orang yang terlibat dalam masalah ini dapat selesaikan masalah dengan baik, amin.
Bila dharma citer dia cakap pasal lef2 segala tu depan orang opis saya jawab kat dia.
‘Thanks dharma, I love u too. We love each other but we are not lesbians.’ *sambil melemparkan senyuman keji paling menawan*.
ps: dalam proses memalaysiakan mokcik nih secara tak sengaja. Selalu sangat terguna '~lah 'dan 'kan?'. Tadi cakap 'padan muka' kat dia..kekeke. Tolong promot univ saya kat orang2 malaysia especially lelaki yang single dan hensem yang sanggup duduk pedalaman. help!!!!! saya mahu cakap melayu..hukkkks.

2. Kelas statistik 4 Mei – esok kelas pertama bagi saya. Mampus tatau apa. Notes dia tak bagi. Kelas nih khas untuk tanya apa yang tak paham – dia akan ajar. Kalau takde benda langsung yang paham nak suh dia ajar apa ye? Soalan satu habuk pon tatau. Hope bebudak lain cerdas sikit otak dapat tanya soalan yang senang2. Kang soalan pon tak paham, ada yang kejang jugak dalam kelas nanti!

3. Japanese night 7 Mei - Dharma cakap mebi dia tak jadi pegi Japanese night. Dia ada teleconferencing ke hapa tah sampai malam – sv akan hantar dia balik. Dia suruh pergi sorang. Hidung berhenti berdarah. Dunia berhenti berputar. Kelam. Makin kelam. Tapi dia cakap benda nih tak confirm. Dia suh rajin doa supaya teleconferencing tak jadi..Dunia terang kembali. PAsti ada cahaya di hujung jalan. Pasti.

4. Hujung minggu – belum daftar kelas memandu dah nak kensel kelas boleh gituh? Keke. Sabtu nih ada wool expo. Ada demo cukur bulu bebiri seme. So, musti kena pegi. Hope leh bangun awal.

5. Kemuncak – 12 Mei 10 pagi ada perjumpaan ngan sv2 yang gagah perkasa. I hope semua akan ok. Gant chart je siap - tu pon semangat sebab nak plan balik kampung.keke. Tetiba experimental design jadi stuck – otak membeku selari dengan suhu yang menjadi sejuk. Tambah pulak bila dah pilih method tetiba pulak tadi baru terjumpa paper yang mempertikaikan method yg sedia ada..Kena baca baliklah jawabnya! Literature review pon dah stop.
Tataula ini ada kena mengena ke tak dengan kejayaan menghapal nama bebudak suju – so, dah takde saingan untuk akademik. Sentap kan? Kena cari boyband baru untuk dihapal nama atau selaku presiden fanclub kena plan strategi pemasaran untuk artis yang semakin glemer itu baru rasa semangat nak pulun untuk PhD.
Haish, sindrom apekah ini? Saya kena sibukkan diri dengan banyak benda baru keje leh jalan. Kalau hadap satu keje ginih, lembab betul buat keje!!
Sebenarnya takde apa pon kan. Compared to Syaralicious kat UK nun,dia kena present progress setiap minggu. Hadehla. Sebulan sekali pon rasa pening2 ayam nih.
Good luck ye puan syara.

Semoga perkara yang dijadualkan pada 12 Mei selamat semuanya. Amin.

10 comments:

  1. selamat...xde mood nak tulis komen..cuma nk alert u about my new entry di blog i..sila baca..hehehe...

    ReplyDelete
  2. sentap....
    (u kno what and where)
    :D

    ReplyDelete
  3. azrul, haruslah i dah baca awal-awal lagik! i tak rajin mengomen sebab line tenet kat asrama itew tersangatla lembab! huks

    Am, bijak, bijak!

    ReplyDelete
  4. acu, acu boleh! sebulan skali ke, sehari sekali ke (kalo present progress sekali sehari mahunya pHd dlm masa setahun jek)acu pasti boleh. acu kan idola kuuuuu :)

    ReplyDelete
  5. *pandang kanan*

    tersedak... gulps.

    [ u know what i mean ]

    tersedaks lagik....

    ReplyDelete
  6. wah, konsep 'u know what i mean' jugak:D

    ReplyDelete
  7. passing baton kat Am semula,

    penat jer komen, dia dah jd bestpren dharma lah tamau counter strike back 'i mean' kiter

    p/s: ur mean and i mean = same meaning?

    ReplyDelete
  8. Miss bumblebee - am punya isu yang berbeda..hehehehe

    bukan berlagak lah..malas nak counterback..kekekeke..kang takut jadik drama lain pulak - u know what i mean kannnns..hiks

    ReplyDelete
  9. Bleh buat movie bertajuk 'You know what I mean' nih:D

    tapi semuanya 'I mean' yang berbeza:D

    ReplyDelete
  10. I know what you mean last entry. kehkehkeh boleh buat movie pendek nih..kekeke

    ReplyDelete