Wednesday, May 13, 2009

Ini Gambar..

Inilah asrama

Inilah kalender *kekeke*

Ini alpacas - bulunya lembut

Ini bebiri merino yang gemuk - sombong kemain

Ini pertandingan cukur bulu bebiri

Ini bebiri yang dah gondol

Ini semut yang membuatkan saya teringat kepada kawan baik *seka air mata*


Ini adalah bangunan opis saya, akan dirobohkan dalam masa terdekat..Mana nak merempat nih? hukkks

Ini Manar yang sibuk mengemas beg saya sambil membebel - bersepah katanya!

Ini stokin bebiri yang saya nak beli. Lepas dharma bulatkan mata dan saya berfikir secara waras, saya beli stokin lain yang lebih murah..keke

Oh, abaikan gambar ini.

Ini bebiri yang menunggu giliran untuk dikorek bontot, diambil darah, ditimbang dan diberi ubat cacing.

Ini Sara, sentap okeh dia amik darah dan handle animal sendiri. Sungguh cekap!

Ini adalah cubaan mensnap gambar bos - 2 dari kanan, sedang bagi penerangan pada farmer dan anak farmer. Kiri sekali Mark dr uni dan kanan sekali Sara. Saya pura2 garu ketiak. Berjaya jugak amik gambo kendid.hihi

Ini Mifi!

13 comments:

  1. sangat terkezzut bila tiba2 entry ni ada byk gambar.

    alpacas? jenis biri2 jugak ke?

    lain kali cuba jgn candid bontot orang. sungguh tidak senonoh.hikhik!

    kak dijah akan selalu ke farm ni ke? tiap kali pegi ada kemungkinan diserang mifi lagi ke? hoho

    ReplyDelete
  2. haha, sini server laju.hikhik
    alpacas tu mcm llama kot - kat mexico banyak rasanya. depa bela untuk wool.
    bontot?alah, tu bukan subjek utama..fadhilah ni..itu je nampak tau!
    farm ni projek bos, saye gedik nak ikut - dia tak ajak pon.kekeke..akak takkan jumpa mifi dah =(

    ReplyDelete
  3. nmpknya mifi ni looking forward for ur every visit... lihatlah matanya ituw yg memanah tepat ke kamera mu adikku...kih3

    ReplyDelete
  4. mifi sangat comel. tupai ke tu?

    kenapa kalender tu ciput jer, yg banyak tu gambar mamat itew.

    bebiri merino memang nampak sombong.

    sapa yg take a look at sapa nih? kak dijah yg jaga dia ka, manar yang jaga kak dijah (yes yes)

    itu bukan gambar candid, tu gambar 'stalkerish'.

    apsal azrul tak bidas satu persatu nih? terpaksa saya gantikan bagi pihak dia.

    ReplyDelete
  5. ku seka ayaq mataku juga...
    tu alpacas tu..comelll! nnt bwk blk sekor!
    buh lg byk pix. i laikee..

    -nlyzluiz-

    ReplyDelete
  6. ceh.

    manar juga yg kemas *ehem* beg itew.

    mujur tak carikan yg ada poket lebih banyak...langsung buleh buat cage rodent agaknya...

    ReplyDelete
  7. Kak Lina, mebi tak pi dah farm tu - ni projek sv, saya tukang menyibuk je sebab related dengan masters saya dulu.

    Ahaks, mifi tu comels kan? Tu bukan tupai okeh - poodle lah..

    Kalender tu ciput kans - ekceli leh buat senirik..ingatkan dapat yg spesel *masa beli takde product preview - ni kes pre-order*

    bebiri merino itu sombong sebab dapat banyak award

    Am, manar tu attention seeker - tu nak attention lah tuh..keke

    oppps, bukan kendid ek? kebutaan kamera terserlah okeh....kekkee

    azrul sekarang dah tak layan aku..maklumlah, dikelilingi tetikus (?) yang comelssss..keke

    nlyz -aku tataula alpacas tu leh survive ke dak kat malaysia, kang jadi mcm burung unta- gondol bulu bila dok kat malaysia. mai sini, leh gomoi alpacas..kekeke

    ReplyDelete
  8. Miss bumblebee - thank you soooooo much for the bag.hiks. Tak ramai pakai beg merah - so ramai dah cam saya sebab beg kaler merah.hehehe.
    Yeah, kalau beg tu banyak poket jenuhla kena kemas hari-hari..kekeke.
    cage rodent? hakhakhak

    ReplyDelete
  9. mane gambar utk aku!!!! gambar yg seswai utk saye????

    ReplyDelete
  10. Gambar apa azrul? cengkerik?

    ReplyDelete
  11. Mifi super cute! si bebiri tu mcm ketandusan kasih syg je.muahahaha

    ReplyDelete
  12. lizz - yeah, mifi memang cute. bebiri tu bukan ketandusan kasih sayang - mode angkuh tuh..ekeke

    ReplyDelete
  13. x tggl yamapi...walau kemana jua akan dibawa...hehehe
    -kinah-

    ReplyDelete