Monday, May 25, 2009

Bantulah saya

Dear all,
I found out lately ramai kawan-kawan lama jumpa blog nih dan jadi follower. Ada jugak yang add link ke blog saya. Hai! untuk kawan-kawan lama *sambil melambai*. Untuk makluman semua, ini adalah blog yang tiada kandungan ilmu yang tinggi. Sekadar tempat untuk melepaskan batuk di tangga apa yang saya rasa dan berkongsi updates dengan kawan-kawan. Dulu saya pernah menjadi seorang yang selfish dan terus shut off diri saya dari kawan-kawan, sehingga tersebar cerita saya sudah berkahwin dan mengandung. huhu. Maka, saya sedar tindakan saya melarikan diri dari kawan-kawan yang banyak memberi semangat kepada saya adalah tidak wajar sama sekali. Maka, blog ini sebenarnya adalah blog personal yang hanya bertujuan memberi updates dan tempat berkongsi rasa.
Saya amat terharu bila kawan-kawan link kan page saya. Tapi kini saya sedar, saya tak begitu selesa bila ramai orang jumpa blog ini dan menjadi pembaca. Ya, persepsi manusia berbeza-beza. Saya tak salahkan sesiapa kalau mahu menilai saya semata-mata berdasarkan entry blog. Cuma, saya rasa agak canggung bila mendapati semakin ramai orang yang tak saya kenali dan juga kenali masuk blog ini melalui blog-blog yang glemer *jeling orang-orang glemer*.
Maka saya menyeru *over kan statement ni* supaya anda-anda semua yang saya kasihi untuk membuang link ke blog saya. Saya adalah sangat pemalu orangnya. Saya juga adalah sangat sensitif dan cepat meroyan tak tentu hala kalau ada masalah timbul di kemudian hari. Blog ini penuh dengan sifat mazmumah buatan yang tidak wajar dijadikan contoh dan tauladan kepada mana-mana pon umat manusia di muka bumi ini. Blog ini juga tidak mengenengahkan penggunaan bahasa yang betul. Maka, sewajarnya link ke blog ini dilenyapkan dr blog list anda. terutama sekali jika ramai cerdik ilmuan masuk ke blog anda yang ilmiah dan mengenengahkan sifat mahmudah. =)
Kalau sampai ke suatu tahap yang menggusarkan, saya mungkin akan delete privatekan blog. Mungkin.
Oh, saya baru sedar saya bukan attention seeker dan gila glemer. Well, even url blog macam membuktikan sesuatu *hukkks*, tapi saya still rasa saya adalah low profile..hikhik

1 comment:

  1. kak dijah mmg low profile sgt2,betul kata en.tra..hahahahha

    ReplyDelete