Wednesday, May 13, 2009

Siapakah dia?

Mode - take 5 untuk hilangkan stress.

-----------------

Sebagai menjawab persoalan siapakah yamapi oleh sesetengah pembaca blog…terimalah lagu solo beliau yang paling best. Kalau tak silap ini tahun 2006 punya lagu – tema cerita kurosagi. Tapi masih subur mekar berkumandang hingga ke hari ini. Gituhhhhh. Dia bukanlah jiran saya, mahupon artis bawah naungan dan nasihat saya. Adik saya – jauh sekali. Saya presiden fanclubnya pon bukan. Senang cerita dia adalah insan yang bertakhta di hati saya…kekekeke..Sila jangan hempuk saya. Dia adalah artislah. Artis yang mendarahkan hidung. Andai ditakdirkan Ustazah Haniza membaca entry ini, saya dengan rendah hati memohon beliau supaya pura-pura tak nampak entry ini dipublishkan.



Miss bumblebee dan cik pensyarah – sila bersabar dengan diriku. Hahaha *jangan muntah hijau ye* Mode: pitam-sedar-pengsan-sedar-kejang-hidung darah-eh, dah habis dah lagu nih?kekeke

Awal tahun, dia kalerkan rambut jadik ginih, hukkk *yeah, sempena pemergian saya*

Awal bulan Mei, dia appear dalam rancangan tv dengan rambut yang dah dikalerkan sedikit gelap dan lebih stret sket. Nampak kurus kan? *yer, dia mahu kurus bersama-samaku..haha*

7 comments:

  1. oh goodness, he should find a 'shear genius' hairstylist!

    ReplyDelete
  2. hahaha, saya boleh! guna wool shearer..=p

    ReplyDelete
  3. tumpang hidung berdarah skali~

    ReplyDelete
  4. yay! ada geng hidung darah! fadhilah, tak sesia tau hidung darah - menyihatkan badan *ala2 konsep buang darah kotor..kekeke*

    ps: tgk code blue - best!
    pss: akak tinggalkan cd citer dia kat bilik tutor 1, try tanya depa. sila tgk yer.kekeke

    ReplyDelete
  5. oooo..beliau la yg jd hero cum mamat-control-hensem dlm citer code blue tu

    ReplyDelete
  6. yer kak ron, dialah yg menggetarkan jiwa itew..kekeke

    ReplyDelete