Tuesday, May 12, 2009

...

Update on derma masjid

Saya telah mendapat kebenaran untuk mengutip derma untuk Masjid. Kepada sesiapa yang berniat menderma pada masjid bolehlah berbuat demikian ke akaun bank saya. Sila email saya di alamat : dijah_best.at.yahoo.dot.com utuk sebarang kemusykilan atau proses pendermaan. Do not to hesitate to add me in your ym list. Semoga niat baik kita ini diberkati Allah.

Ada lagi 50,000 dolar untuk dikutip. Semangat!
----------------

Post meeting syndrome - rasa seperti dunia berputar terlalu pantas, dan diri semakin kecil sehingga menjadi sebesar debu. Kemudian berterbangan bersama angin lalu. Di bawa terbang tanpa arah dan hala tuju. 'Tulah, sibuk main game online dan blogging je keje...Rasakannnnnnnnnnnnnn!!!!' suara itu bergema-gema dalam fikiran.
Telah disumbatkan dengan pelbagai idea kerana proposal saya masih belum jelas hanya tujunya.
Minggu depan perlu membentangkan idea untuk incubator study dalam lab, sebelum menjalankannya di lapangan.
Minggu depan.
Minggu depan.
Mode: stress dan jiwa kacau.
Mahu berpuasa dari menggedik di alam maya.
Doakan saya survive sampai minggu depan.
Hukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkks

ps: ayang, previous post tu acu post dr word, pesal tah tetiba disable komen. thanks ye bgtau.

5 comments: