Friday, December 18, 2009

Update lagi dan lagi

Update

1. Report sudah hantar. Lima puluh mukasurat semuanya. Phew! Banyak table and figures, sampai berpuluh-puluh, tu sebab sampai lima puluh muka. Bila hantar kat encik bos, dia perli 'Your thesis is due for another 2 years time, not now!". Mek sentap.
Oh well, I'm expecting heaps of corrections! I just know my sv. Mode berdoa semoga dia tak cranky.

2. Pagi tadi tidur pukul 6 pagi dan bangun pukul 7.30 pagi. Saya sempat mimpi jumpa lizard besar. Kenapa tak mimpi ular patuk? kehkehkeh. Mebi mimpi lizard sebab jumpa lizard yang comel masa buang sampah sarap dari kawasan padang ragut.


Sara dengan machonya.


Akhirnya saya berjaya buat simpulan 'truckie' untuk pastikan benda yang diikat stabil. Cara ikatan lebih mudah dibuka tetapi tegap mcm simpul mati.

3. I think I cant afford belit2 tudung dah kalau ke ladang. Tadi pegi bagi treatment tapi hazab sebab kawasan padang ragut takde holding yard. So, jadik royal rumble. Encik Michael yang bantu saya tadi suruh kejar dan hempap bebiri macam main ragbi. Saya kata saya takut gigi patah. Dia kata gigi tak patah, tapi bahu mungkin boleh patah. Sentap! Maka tadi berlari-larian mengejar bebiri untuk diberi suntikan dibontot mereka. Saya cuba tangkap badan n kaki je, masih tak berani hempap sebab takut salah landing. I'm more confident untuk bagi injection intramuscular dengan cepat sebab bekerja di ladang. Kalau ikut cara saya dulu yang lemah gemalai, memang kena hempuk la dengan orang sebab kalau boleh nak minimakan animal struggle. So, alhamdulillah, ada lah jugak improvement.

4. Ini member dari nigeria, attach buat phd sini. Dia akan balik esok. Dia kata teknik bergambo adalah tak tengok kamera. Sentap! So, I lah salah ni???

5. Ada orang tanya dah pasal suami sebab orang dah perasan saya pakai cincin. Oh well, terasa tua lah pulak.*otak perempuan memang complikated kan*.

6. I wont be able to go online at all dari asrama until Monday sebab INTERNET UNDER MAINTENANCE. So, miss me lah ye.

Kalau saya rajin saya update dari opis....tataaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~

No comments:

Post a Comment