Tuesday, December 15, 2009

Update jugak walau tak siap kerja

Yang buat saya eksaited hari ni hanya 3

1 - Junior sekolah rendah sudah jadi bapa! dia bukan sebarang junior, tapi junior yang kebanyakan ahli keluarganya dekat di hati. Angah, adik Izzah RMBC.

2 - Sudah berani handle forklift. Saya memang takut menghandle kenderaan berat. Sebab tu tak drive. Tapi dah terpaksa, saya cuba handle dengan tunjuk ajar pakcik2 dan sara. Walau depa gelakkan sebab habis semua benda saya rempuh, tapi saya selesai jugak angkut dua puluh guni makanan bebiri. Alhamdulillah.

3 - Zanna adam dalam e-novel rumah 54. Saya suka pertambahan watak sebab akan meriahkan cerita. Cant wait untuk episode seterusnya.

Selain 3 nih, hidup saya adalah dalam keadaan huru hara caca merba serba salah tekanan dan kesedihan.

Pernah rasa useless dan hopeless? Itu apa yang saya rasa. Dan charlie kata dia nak pastikan semua benda tajam jauh dari jangkauan saya. sentap!

3 comments:

  1. pernah rasa useless dan hopeless?
    ....

    jgn jadi mcm ayang. jangan. ayang useless dan hopeless..

    ReplyDelete
  2. lepas ni leh la akak try bawak bas plak. banyak skit peluang pekerjaan bila dah balik. :P

    ReplyDelete
  3. kagumnya saya kat awak diJay...jeles2...kat sini kemahiran saya cumalah merempit dengan beskal..

    ReplyDelete