Monday, December 14, 2009

Mobile update


I screwed up!animal patut smpai esok kalau ikut jadual yg encik bos alter. i ikut jadual lama..

Update
Itu boleh dihandle lagi.
Yang takleh handle bila salah tengok jadual. Selalu saya bubuh reminder kat desktop calendar. Untuk benda hari Jumaat lepas n hari ni punya aktiviti rupanya saya lupa key in. Bengong betul.
Kelam kelibut sampai encik bos pon stress. So, sepanjang hari tadi dalam mode kelam kelibut. Sib baik Sara ada..hukhuk.

Ini memang disaster lah. Saya tekleh depend on planner kat lappie jer. Skang dah bawak balik planner ke asrama. Kena baca setiap hari sebelum tido supaya boleh plan apa nak buat esok.

Doalah saya ok. Tadi memang rasa mcm nak pengsan je..huhuhuh.

"Ada masalah ke? Tak pernah lupa selama ni sampai mcm ni sekali"

Tu encik bos tanya.
Takde, saya takde masalah pon. Saya salah tengok jadual. Salah sendiri.
Tapi takpe, harap ini pengajaran. Salah memula nih sebagai panduan supaya lebih berhati-hati. Lepas nih lagi banyak step yg memeningkan...huhuh

Kena semangat, walau down..huhuhu

1 comment:

  1. aa ske lagu ni

    GOLDEN TIME LOVER - BY SUKIMA SWITCH...

    hehehe....

    X MNAT 2PM....
    :D

    ReplyDelete