Tuesday, December 8, 2009

SNSD and SUJU

Ke hadapan fangirls yang diingati selalu,

SNSD dan SUJU dan release lagu baru bertajuk SEOUL. Mungkin ini jadi lagu tema tahun melawat korea, wallahualam.
Saya bukanlah peminat SNSD. Saya STAND (perkumpulan anti SNSD). Namun, saya adalah penganti yang rasional *konon kannnn?* sama macam saya anti Tok Ti, tapi kalau benda-benda yang ok tu saya akan kata ok.kehkehkeh.
So, dalam lagu ni depa taklah hazab. Depa tak menyeksi seperti lupa daratan.

Saya sukakan konsep kiut miut mari melawat korea dan bercinta dengan mamat korea yang comel *pengsan*.

Kinah Prime, sila bookmark. Nanti kena tengok bila balik kampung. I tak nampak Heechul. Edit, Heechul lari di saat awal2 tu kot???
Ayang wilda, Sungmin you terkapel ngan Jessica rambut hazabbbbbbbbbs.kekeke.
SAYA SUKA KYUHYUN walau dia ada awek dalam klip ni! Dia adalah comel sebagai pelukis jalanan yang akhirnya memakai topeng kepala gabak yang terbalik.

And I am happy bila Teukkie dan Eunhyuk tak diberi kapel. TAHNIAH SM! I LIKE!

Fangirls! Mari ke Korea untuk cari pakwe! *kesimpulan MV*





ps:


Sila baca entry bawah. Sila email saya *nada terdesak*

5 comments:

  1. SNSD cam cute2 aje.hahaha

    en konsulat

    ReplyDelete
  2. SNSD dalam ni ok. Dalam lagu lain mcm retard.

    ReplyDelete
  3. ala nape heechul xde....tp xpe...kyuhyun ade.org tukr channel skit skrg ni...mint kyuhyun plak..hahaha.akn ku cari videonye di video google (mode gigih)....

    p/s:suke kesimpulan akak yg bernas & tepat...bagus kesimpulan tuh....A+++++

    -kinah prime-

    ReplyDelete
  4. Kinah, akak harap kinah jumpa video tu...Kyuhyun sangat hensemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
    kekeke

    I rasa kan, dia boleh je jadi hero citer korea. dia senyum comel gila!! *pengsan*

    Kalau tak jumpa bgtau. i dload and send kat email *GIGIH*

    ReplyDelete
  5. only, only in this song, snsd dimaafkan. hahaha. tp tetap x puas hati ngan jessica. nasib baik xde loving ngorat bagai ngan sungmin. kalo x, ayg wat press conference pangkah muka pompuan tu. hehe

    ReplyDelete