Sunday, December 13, 2009

Update dari flat no 13, bilik no 5

Ini entry dari bilik baru. I just dont like my new flat. kehkehkeh. Saya selalu macam ni lah, susah nak adapt. Sepanjang angkut barang dengan charlie tadi saya asik ulang-ulang cakap

'I don't want to move...' setiap lima minit sampai jenuh charlie kena pujuk.

'It wont be long...'
Ceh, macam kekanak lak rasa.

The flat will be too crowded, 8 orang. Dengan pakwe2 yang sibuk datang bertandang *sigh*. Dahla depa tak cakap english *sigh*. Kalau jepun ke korea ke gigih la jugak i kenyit2 mata *sigh*

Malas sebenarnya bila kena pindah randah ni. Saya malas nak bawak keluar barang yang dah pack ni. Lantakkan. Nanti nak kena pindah lagi tempat lain. Kalau bukak sem masih nak tinggal asrama kena jugak pindah flat lain. So, alang-alang, nak biar je semua dalam beg. Bawak keluar bila perlu je.

Esok 60 bebiri sampai. Ntahla eksaited ke tak. Saya request group pen supaya senang bagi makan, tapi manager rumah haiwan kata takde tempat, so dia bagi individual pen. Mau patah pinggang bila bagi makan 90 ekor setiap hari. Oh well, tokleh banyak komplen...*cubit diri sendiri*.

Having tummy and leg cramps. Tadi masa teman charlie keluar beli baju *kalau saya tak teman dia tatau nak pilih, katanya - jeling Am* saya asik duduk kat kerusi pegang perut. Over je rasa, kehkehkeh. Bila charlie panggil, masuk balik, lepas bagi idea, duduk balik. Kendian teman charlie simpan barang kat umah, sempat tertidur sebab tak larat. Kesian anjing Sara yang betina (Mick) mengadap saya tunggu saya baling bola. Ai terlelap dahhhh, penat.
Sebelum tu kena cabul dengan over oleh dedua anjing Sara. Sib baik la tak solat, so tak gaduh la nak samak semua sebelum solat. Entah kenapa tah perangai pelik depa dua hari ni. Charlie kata itu tanda sayang. Ceh, takleh terima alasan tu.

'Dahtu, kalau orang cabul kita tanda sayang ke?'
'Ini binatang! Depa tatau tu mencabul!'

Sebenarnya depa saja buat perangai sebab Sara takde. Hari ni Sara balik, esok suppose masuk kerja. Yay!

Report tak siap lagi. Adeh, tersiksa jiwa raga zahir batin...


Zet, I suka jugak Big Bang. Tapi GDragon makin over kebelakangan ni, tak koserrrrr..kekeke. Dan TOP punya rambut agak hazab. Selagi 2pm berimej bersih akan akan terus menfangirl..kekeke. Big Bang tetap di hati but at the moment sampai Jay balik, 2pm tetap di hati..kekeke
Oh, Big Bang akan keluarkan album baru.. =)

No comments:

Post a Comment