Wednesday, December 2, 2009

Update bergambar

Hari ni baru ada semangat menulis pasal Jaybommies (bebiri) yang 30 ekor tuh. Hari ni awal-awal pagi dah menapak ke school demi nak bagi makan. Encik bos kedua bertembung dengan saya dalam perjalanan ke kandang dan dia tanya

'Nampak you berjalan tadi. Dari mana?'
'Dari asrama'
'Wah, fit lah nanti!'

Keh keh keh. Takde maknanya fit. Jalan kaki sebab tetiba hari ni sejuk. So, nak panaskan badan. I'm not a person yang jalankan gaya hidup sehat. So, kalau ada sesuatu bermanfaat yang saya buat, obviously something is wrong is going on.
Semalam bagi makan Jaybommies lepas laparkan seharian dan saya expect depa akan makan habis. Hancur luluh hati bila sampai2, ada yang tunjuk perasaan langsung tak luak makanan. Lepas tu buat perangai.

TUNJUK BONTOT berminit-minit!!!!!! Ni memang nak kena sumpah jadi artis Korea!


Merajuk duduk bawah water troff.



Ada jugaklah yang akhlak mulia, makan licin. So, bila saya datang dah siap keluarkan lidah sebab lapar. heheh


Hensems kan anak I? Rasa nak pelok!!!!

So, sebagai denda untuk yang tunjuk perasaan tammo makan, saya bagi makan sikit je sambil bebel-bebel macam nenek tua. Yang makan licin saya bagi lebih. Tau depa stress sebab sebelum ni bersenang lenang makan mewah kat padang rumput. Sekarang tetiba kena kurung, makan makanan proses pulak. Tapi, depa kenalah paham, dulu bapak depa artis Korea terkenal, sekarang keje tukar tayar kat Seattle nun. Makanan tu dahla mahal...So, they just need to behave dan paham situasi yang melanda sekarang..hehehe.

Sara dah hias lab, siap ada pokok dengan lampu kelip-kelip. Over sungguh..kekeke


And I spent the whole day kat padang ragut lepas bagi makan bebudak 30 ekor nun. Stressing out pasal irrigation yang masih tak dapat difinalisekan. Seriously, kenapalah saya pilih buat eksperimen nih?kekeke. Rasa nak jerit sekuat hati. Tapi sebab Sara dah tolong jeritkan dan tolong menyumpahkan semua benda, saya dok diam je lah.kekeke.

'No emotional attachment with the animals!' Sara bagi peringatan. Encik bos pertama awal-awal lagi dah sound.
Malangnya, *sobsob* saya sudah ada 2 ekor yang saya rasa ada keserasian bersama. Sedihnya bila terpikir depa akan disembelih lepas habis eksperimen.

'Ambik gambo untuk apa?'
'Nak tunjuk kat kawan'
'Kat Malaysia takde patung pakai pakaian dalam ke?'
'Bukan amik gambo patung tu. Amik gambo nama kedai sebelah'
'JayJays? Oh God!'
*sengih*

9 comments:

  1. Jah, i like la sheeps....comey siot...ala2 majuk gituh...huhu...

    ReplyDelete
  2. pergh dijah, gambo dijah sorang tu, macam layan bluesss je kekekekeke

    ReplyDelete
  3. (menyokong kak delinn)

    jiwang jiwang

    -Am

    ReplyDelete
  4. kak delinn ngan am, i no komen.hahaha

    ReplyDelete
  5. Uuihh...jayjays...restoran Johnny xdak ka...kuikui

    ReplyDelete
  6. kambing sgt comel..kambing biri biri apetah lagi..acu, yg tindik kat telinga kambing tu utk letak nombor tu sakit x? kambing tu jerit x bila tindik? (haha, soalan xde kena mengena)

    ReplyDelete
  7. gambar 2 yg last mmg overrrrrrrrrrr!!

    ReplyDelete