Tuesday, December 8, 2009

Sila bagi alamat!

I know I should stop meroyaning. I just cant help it tau u ols!! I rasa mcm nak gigit segala benda yang ada depan mata. Ini semua bukan PMS semata-mata tau. Bukan juga semata-mata sebab Sara takde. Tapi juga sebab mamat hot dan adik-adik ikan jambu semua sudah menyahkan diri dari bumi UNE. Bukan, bukan pakat jadik bapuk, tapi pakat keluar dari UNE dan bercuti-cutian. Maka tinggallah pompuan meroyan dan laki-laki orang dan mamat-mamat single dengan attitude problem. Sengsara hidup!
So, hari ni kena 'tangkap' dengan encik bos. Yer, dia perasan saya larikan diri kebelakangan ni. Just cant help it lah. Seronok pulak menyelinap2 sambil buat kepala aksi mcm kekura untuk memastikan encik bos tak nampak. *sigh*
Lepas sesi luahan perasaan tanpa sebarang drama air mata, saya semakin ok. Encik bos teman *over berteman segala* pegi irrigate rumput sebab takut rumput semua kering.
Petang ni pegi sekali lagi.

And yes, tak bolehlah over2 layan meroyan kan. Semua orang pon stress. Mintak maafla kalau sesapa yag menyampah dengan entry I yang asik2 meroyan. kehkehkeh. Tak dapek den nak nolong.

Untuk mengembalikan keceriaan saya, saya mohon emailkan alamat anda. Yer, anda. Peminat Amri takyah email saya, korang pegi email Amri *emo*. Sila send email kepada saya dengan nama penuh/samaran dan alamat. Inspired by aqilah, I want to give away some things from UNE/Aussie. Kalau boleh bagi tarikh lahir atau horoscope sign lebih cun. Ini bukan sempena tahun baru, tapi ni sempena meroyan. Takde konsep tukar2 hadiah ye, ni just want give away small things.
Sila hantar email kepada dijah_best at yahoo dot com.

I just need to recharge my emotion *gituhhhh*.

Ini SERIUS TAU!

ps: Kak Arc, wajib email saya! =)

Kenyitan mata istimewa buat ZETI!

Photobucket

8 comments:

  1. kenyitan mata itu sangat memeningkan kepala...remove!!!!!!!!!!!!!!

    ~~ segera menyorok sebelom dibaling kasut oleh kipas susah mati.....

    ReplyDelete
  2. sebenarnya tergoda kannnnn? kekeke
    oppps..keke

    ReplyDelete
  3. dgn pantas angah mengemail..hiihihi..*ke x termasuk?*...huhuhuh

    ReplyDelete
  4. errr bagi thru YM boleh? kekekekeke

    ReplyDelete
  5. erkk, kat UK leh dapat? hahahah

    ReplyDelete
  6. erkk, kat UK leh dapat? hahahah

    ReplyDelete