Tuesday, November 24, 2009

Update

1. Hari Jumaat kena pindah dari flat ni ke flat lain. Masih dalam asrama yang sama, tapi pindah flat sebab masa semester break hanya certain flat yang akan dibuka. Flat lain akan tutup untuk maintenance. Doalah saya dapat flatmate yang baik. Amin.

2. Hari ni ingat order sushi, lepas lebih 5 kali diingatkan *minggu lepas dah lupa*. Boleh je orang lain oderkan sebenarnya, tapi saya suka oderkan sebab untuk saya, saya akan order sushi tanpa ayam. Orang lain punya sushi ada ayam teriyaki.

3. Penat sangat rasa (cewah cewah) walau suhu dah sejuk balik hari ni, masih letih badan.

4. I just dont like her, masa memula lagi dia digossipkan dengan Kim Heechul. Tapi masa tu saya bersangka baik sebab hanya gosip. Bila dia menggedik dengan Nichkhun,saya jadi menyampah. Bukan sebab saya suka Nichkhun, bukan. Sebab saya rasa dia nih macam over melampau dot dot dot. Lawaknya industri hiburan korea nih. Lagu G-Dragon hangpa ban dari bebudak bawah 18 tahun dengar, si Ivy yang macam dot dot dot nih hangpa bagi pulak keluar tv. Memang pilih kasih. Tahun depan, sila tukar nama ye MAMA. Tak habis-habis kontroversi. Kinah, MAMA (Mnet Asian Music Awards) punya kontroversi lagi hangat dari MKMF (Mnet Korean Music Festival). TOP acah2 je ngan Lee Hyori masa MKMF tu, Lee Hyori pompuan tua tak sedar diri tu yang over.  Yang nih, bukan acah lagi dah...hazab!
Rasa nak buat petisyen suruh Ivy berenti menyanyi..kekekeke
Hottest! I menyokong anda torture pompuan tu sampai dia tutup blog! *emo!*. EAT THAT IVY!!



5 comments:

  1. Lupa letak amaran kat atas, ibu2 mengandung di larang baca..kekeke

    ReplyDelete
  2. Saya suka jer sebab Taylor Swift banyak menang kat AMA.

    Eh, MAMA rupanya..

    ReplyDelete
  3. hehe...pompuan ni mmg over.prnh gak dgr psl gosip die dgn heechul.die punye lagu "touch me" tu mmg patut di banned...

    -kinah prime-

    ReplyDelete