Saturday, November 21, 2009

Fan chant

Yang menaikkan semangat tengok performance 2pm adalah fan chant, atau sorakan fan2 perempuan. Untuk 2pm, takde sorakan macam perempuan meroyan, fangirl biasanya buat fan chant secara berjemaah yang berformat menyebabkan saya suka. Saya selalu menyampah kalau pompuan terjerit2 tengok pakwe saya artis korea perform, tapi saya suka peminat2 2pm.

Format fan chant adalah menjerit dengan semangat secara berirama ketika lagu tanpa lirik. Masa nih 2pm akan menari dan fangirls akan meroyan menjerit.

Mahu ikut serta? ini format.
Park Jaebom, Kim Junsu, Nichkhun, Ok Taecyoen, Jang Woo Young, Lee Junho, Hwang Chansung. 

fanchant: 0:15



Ni memang performance gila sebab live dan kena melompat2 berpusing2 mcm dalam sarkis sampai ternampak boxer pink termengah-mengah.. Saya suka depa live sebab tetap sedap dan hot sampai berpeluh-peluh.




Yang terharu, dalam lagu heartbeat pon depa buat fanchant ada nama Jay walaupun Jay takde!
Fanchant: 3.09


Mode: Waiting for 2pm's special performance for Jay on MAMA.

No comments:

Post a Comment