Monday, November 16, 2009

Entry bergambar!

Dah lama tak update pasal kerja. Stressing out, so kalau update mesti jadi entry meroyan tanpa hala tujuan yang nyata. So, indicator saya jiwa kacau adelah updae blog berpuluh-puluh kali sehari dan lebih severe kalau entry tu pasal bandboys. Ah, kewujudan mereka di bumi ni memang best lah! Major distraction dari stress2 yang dihadapi. Bayangkan, masih boleh sengih peluk bantal tengok aksi comel depa, walau tengah jiwa kacau.
I'm getting better, alhamdulillah. Demam dah baik, sakit kepala dah baik, PMS dah lepas, cuma rindu kat Jay je yang semakin membuak2..kehkehkeh. Walaupun saya dah isytiharkan minggu ni minggu Daesung, saya tukar plan last minit. Nak biar demam Jay lama sikit. Sebab rasa dia memang comel lah! *pengsan*.
Finally dah boleh ada akal buat analisis bila sihat walafiat nih. Susah tu memang susah, tapi taklah sampai nak lari balik Malaysia macam hari tu..kekeke. Terasa malu dengan diri sendiri. Sengal sangat rasa.
Pagi ni discussion lagi ngan sv. Menyerah diri sebelum dia cari. Saya tau dia takkan kol dah lepas kes sendu. Kalau bertembug pon dia tak tegur gedik2 macam biasa. So, since hari ni saya dah serah diri untuk discussion dan dah boleh senyum, dia pon mula dah kembali menggedik seperti biasa. Hahaha. Saya menguap pon dia leh gelakkan. urghhhhhhhhhhhh.
Petang nih nak kena submit animal ethics application yang dah dimodify. Ada perubahan last minit. Jumlah animal yang nak digunakan adalah 140, bukan 100 macam yang plan dulu.
Dan yang best bila encik bos tanya dari hati ke hati apekah plan masa cuti krismas. So, selaku pelajar yang jujur, saya mengaku yang ada plan nak pi lawat ladang charlie dalam sehari dua. Then, dia kata dia boleh tolong bagi makan bebiri tu. Seminggu nak pi pon takpe. Ah....tetiba rasa muka encik bos adalah seperti muka Jay. *pengsan*.
So, I might take a break dan pi lawat charlie, tapi taklah sampai seminggu. Melampau pulak rasa.
Dapat jugak email yang saya kena buat presentation untuk Australian Society of Animal Production. Due date 30 November! *pengsan*.
Ah, kerja yang semakin menimbun.... Hope lebih bijak bahagi masa. =)

ps: Bluetooth dah ok. Laptop dah boleh terima hakikat Yamapi cari pasal dulu kot. Kekeke


Tiger dengan charlie. Tiger nih jantan gabak yang sangat pemalas dan penakut. Kalau bunyi guruh dia akan terketar2. Jenuh saya gelakkan dia!


Birthday girl(?). Kek tu Fi yang buat. White chocolate cake yang padat dan sedap. See? Orang putih pon takde berlilin segala atas kek. kekekeke



Ni Mick, betina. Tapi lebih gagah dari Tiger. Dia nih attention seeker la tapinya. Bila org sebok gosip n makan tanpa pedulikan dia, dia akan golekkan bola kecik ke arah meja makan dengan harapan ada sesapa akan kutip dan baling kat dia untuk dia tangkap. Over sangat pompuan nih. Tu muka tengah tengok bola yang digolekkan.

2 comments:

  1. hahaha..gigil bila kilat..so cuteee

    ReplyDelete
  2. errk..sebabkan angah mmg takut dgn anjing..camne comel pun angah rase angah yg gigil..hihihi..tp tgk gambo..x tgk depan2 pun rase mcm nk gigil gak..besarnye tiger nie..huhuh

    ReplyDelete