Thursday, November 26, 2009

Luahan hati

I am currently having goosebumps. Saya perasan apa saja luahan hati yang saya tulis sedikit sebanyak menjadi kenyataan, sampai ke hati pihak tertentu.
Kemuncak hari ni bila tetiba pihak pengambil kerja jumpa saya dan bagitau depa nak amik orang lain untuk cover kerja sambilan saya. Wah, depa baca blog I yang masyhur ni ke? kehkehkeh. I'm so relieved right know tapi sedikit seram sejuk sebab luahan hati di sini selalu sampai ke hati pihak yang dituju.
Contoh2: Macam bila saya komplen watak pompuan sakit dalam video klip big bang, terus ada video klip tanpa pompuan sakit. Bila saya rasa pompuan dalam video klip 2pm terover seksi sampai saya rasa nak santau pompuan tu, terus keluar klip tarian saja..keke. Bila saya komplen aksi Joon MBLAQ selak baju dalam beberapa performance, terus minggu depan Joon berlaku sopan dan tidak lagi menayang 6 paxnya, sampai jadi berita sensasi. Bila saya komplen suit Heartbeat 2pm tak cantik sebab bintat bintat dan rambut Tec dan Junho buruk, terus minggu depan depa tukar suit dan rambut jadi kurang hazab.
Thats why saya dah tak gosipkan diri dengan manusia di alam nyata. Cukuplah Jay di hati.

Oh, bercakap pasal Jay, kampeni penerbitan Korea gigih buang duit pi Seattle terjah kedai tukar tayar..kekeke. Sekarang fangirls2 meroyan nak pakwe yang pandai tukar tayar! Can you believe that?! Persatuan penukar tayar perlu amik Jay sebagai duta! hikhik. Tektik keji kan bila depa sanggup terjah kedai tukar tayar. Nak naikkan rating la tu. Seriously, depa nih tak paham bahasa ke? Can't you guys just LEAVE HIM ALONE? Motif sangat nak terjah2 macam melodi!

No comments:

Post a Comment