Thursday, November 26, 2009

Update lagi

Pembaca-pembaca yang dikasihi..dimaklumkan..

1. Hari ni Kohei tak jaga sushi. Takeshi yang jaga. Takeshi malu-malu. Awww. kekeke. Mana agaknya pegi Kohei nih???? Sudah berminggu-minggu I kecewa.

2. Encik bos jumpa saya dan suruh plan untuk field experimen di Malaysia. Kiranya lepas habis eksperimen kat sini bulan 4 nanti, dah kena gerak maju ke hadapan untuk sampling kat Malaysia. *pengsan*. Series rasa nak muntah. Tapi I wont push it. Saya dah malas nak paksa diri tidur awal2 pagi, dah malas nak balik asrama memalam buta. I will only do my work siang2 hari dan malam akan buat benda ringan2. So, kena semangat buat kerja siang2. Semangat!!!!!!!!! *doakan yer* keke.

3. I'm thinking of moving out. SERIOUSLY! So, dah diskas ngan encik bos tadi. Dia akan mintak tolong wife dia tanyakan memana tempat yang kosong. Saya nak duduk sorang. I'm having issues sebenarnya dok kat asrama nih, tapi saya malas nak besarkan cerita. Taklah berat, tapi cukup untuk buat saya meroyan stress. Thats why saya kadang2 dok opis sampai memalam buta. Lucky encik bos nih sharp, dia memang leh detect saya stress pasal asrama. Doakanlah saya dapat tempat tinggal yang elok ye?

4. Isnin bebiri sampai. Irrigator tak setup lagi. Esok plan ngan Sara nak play around ngan irrigator tu. Trial an error untuk tentukan setting. Dah start debar2. Lepas nih kurang masa untuk meroyan depan lappie. Macam kena download gambo Jay jadik wallpaper phone *jeling missbumblebee* untuk bagi semangat untuk kerja kuat. Kalau Jay boleh kerja tukar tayar, saya pon boleh kerja dengan bebiri! Boleh!!

5. Pasal kerja sambilan pon malas nak stress. Ada gosip2 ngan artis naungan pasal sesuatu yang meragukan pasal kerja nih..kekek. So, I will just work mana yang termampu. Kalau tak kerja, takde gaji as simple as that. Malas nak serabut kepala lebih2. Kalau depa push2 nak cepat result, suppose depa awal-awal amik lima belas orang untuk pastikan kerja nih siap. Kalau harapkan saya sorang untuk siapkan semua secepat mungkin, sorrylah! I tak mampu. Lain kali kalau korang amik orang kerja, cuba bagitau awal2 bila korang nak task tu diselesaikan. Jangan last2 menet baru bagitau. Bionic woman pon boleh meroyan.

Ha, lagi satu. Kalau korang ni ada assignment ke lab report ke tolonglah hantar sebelum due date ye. Toksahla gedik2 hantar sebulan lepas due date. Jangan ingat examiner tu kerjanya asik layan kpop jpop je. Banyak lagi kerja lain tau! kekek. Ikutkan hati nak bagi kosong je sekor2. Tapi encik bos nih baik benor, berapi I marking bila encik bos kata bagi markah mcm biasa. Kuasa tolak markah hanya di tangan encik bos.kekeke.

Oklah, nak tido. Dah pukul satu pagi.

Tata

Yang benar
DJAY Park <3

3 comments:

  1. aja aja fighting!!!! hehehehe

    kawan kak delinn

    ReplyDelete
  2. Kak Delinn, selamat kak..keke

    Kawan kak delinn - fighting!! geng reban kah? keke

    ReplyDelete