Friday, January 29, 2010

Update seposen

Update seposen

1. Takdan ym/cakap dalam fon/ sms panjang2. Busy dan letih *sila menyampah dengan pernyataan ni*. Kalau teringat, mesti dah lewat. Time siang tak sempat.

2. Eksperimen ditunda sebab hujan. Still kitorang hehari brainstorm sebab banyak kemungkinan dalam eksperimen ni. Tengok forecast dari berbagai2 page dan ada plan A, B, C untuk sebarang kemungkinan.

3. Ada bebiri sakit dan sebab hari tu bagi 2 bebiri meragut semula untuk reconfirm infection pada padang ragut, ada overlap dalam jadual. Bebiri tak cukup 2 ekor, request 2 bebiri lain, depa pegi hantar yang tak mandul sepenuhnya pulak (testis ada sebelah), so, kena mintak tukar lain. Then sekor yang lain pulak sakit. So, kelam kelibut dari segi menguruskan binatang2 ni.

4. Since eksperimen tunda, lebih banyakla pulak perancangan rapi dari encik bos. So, memang tiada peruntukan masa untuk gosip. Awal pagi datang, uruskan apa yang patut dan balik menjelang maghrib. Siapkan kerja dan tidur. Begitulah seterusnya sampai minggu depan, insyaAllah.

5. Pindah rumah pon tunda sebab hujung minggu ni kami kena berada di padang ragut.

6. Abstract conference yang tidak memuaskan hati encik bos. Memang kecewa je gaya dia. Erm, takleh nak kata apa lah sebab memang lemah writing nih. Hope lepas nih improve lah. Sib baik encik2 bos dah tolong repair. Memang habis kena tukar semuanya =(, so thats not my abstract. Its my supervisors'.

7. Buat cik khazis, ni kumpoulan U-kiss. Kumpulan si Dongho. Dalam lagu ni dia takde part solo sebab dia baru cukup umur dan dia direhatkan untuk membenarkan suara yang baru pecah menjadi sedap *alasan mcm ni pon ada ke? heheheh*. Tapi tetap hot.



Will update later! Babai!

3 comments:

  1. acu..ayg sedang2 buat research ttg u-kiss. so far, lagu without u boleh tahan :) sedikit pelik kenapa kumpulan ini yg pandai menari dan ensem2 tidak begitu menyerlah. atau ayg yg ketinggalan? T_T

    ReplyDelete
  2. Am, TQ
    Ayang, depa debut lebih kurang ngan 2pm tapi kita tak kenal kan? Depa pernah nak mai malaysia tapi last menet kensel rasanya. Acu pun agak sentap la, pasaipa kita tatau langsung pasal depa kan??? acu suka lagu not young sebab macam lawak. ni baru nak menyerlah kot, dah tukar imej segala....hehhehehe
    Semua comel2!!!!!! *pengsan*

    ReplyDelete