Thursday, January 14, 2010

Jay

Saya pernah terdengar:

"You nak tau tak, kawan laki I penah cakap kalau masuk dalam lecture hall dan yang bagi lecture adalah pompuan biasa-biasa, menjelaskan tentang sesuatu yang gempak, dia dengar jelah, tapi yang lebih menarik perhatian adalah kalau yang berdiri kat depan tu pompuan yang sangat cantik, penuh sifat manja, lemah lembut. Tak senang duduk orang kat bahagian audience walau sebenarnya pompuan tu tak buat apa pun kat depan tu. Tu lelaki yang cakap tu!"

Saya gelak. Sikit lagi nak tergolek. Tak sentap pon. Itulah manusia. Kita kan ada mata. Dari mata turun ke hati, kan? Yang baik-baik, yang indah-indah, yang cantik-cantik pasti dekat di hati. Itu fitrah manusia.

Isk, kalau lah Jay/Yamapi/TOP/Chansung/Sho berdiri kat tepi tandas awam pon I akan rasa tandas awam lah tempat paling best dalam dunia.

Sebenarnya saya nak cakap saya tetiba rindu kat Jay. *takde kena mengena*. Terus upload gambo TOP *gambo student card dia kat uni, muahaha* kat FB *lagi takde kena mengena. Tapi TOP sangatla hensem. Isk, kalau jumpa orang muka macam TOP memang confirm akan pengsan!
Berbalik kepada Jay, tetiba terfikir, what if sebenarnya JYP tipu semua orang? What if sebenarnya dia takde niat pon nak kembalikan Jay? Habis tu Jay nak keje apa? Jay bukan mcm Yamapi. Yamapi banyak plan B dalam hidup.
*sigh*. Takpelah, kHottest (korea) memang over tahap gaban. Pasti depa tau mcmana nak kerjakan JYP kalau JYP tipu. Bulan 4, bulan 4 adalah indikator. Lepas usaha keras 4 tahun dihancurkan dalam masa 4 hari, adakah Jay akan kembali di bulan 4? Atau terus tukar tayar? Well, this is life. Hottest bertahan sampai bulan 4!!

Jay, Tiktok. They are still waiting for you.

3 comments:

  1. oh btw,

    kalau jay ada tindakbalas, mungkin akan kembali. tapi kalau pikir dignity kejo tukang tukau tayar ajalah...

    ReplyDelete
  2. depa kena tanya AIO macamna nak guna media relations mcm 'tipu buat2 tatau' pasal Through My Window masa mula2 launch tuh.

    emosi - teringat AIO. haha.

    ReplyDelete
  3. Perenggan 3 terakhir (selepas cerita tandas awam) sangat confusing. Tapi takpa, tak kisah pun kalau confused.

    ReplyDelete