Monday, January 11, 2010

Mesti siapkan pembetulan! Fighting!!!

Perjumpaan sekejap dengan encik bos hari ni taklah segerun yang disangka. Kena siapkan pembetulan untuk report, kena finalisekan experimental design untuk hantar kat semua sv. Meeting rasmi 22hb, Jumaat. InsyaAllah.

Dekat lab ada budak baru nama Elly, dari Guyra - 30 minit dr sini. Dia baru 18 tahun, tengah practical kat sini untuk pendedahan sebab dia plan nak buat degree dalam rural science. Seronok betul encik bos nampaknya, terasa dapat anak perempuan baru lah tuh. ceh *dengki*.

So, ni nak mandi dan nak siapkan kerja.

Saya suka fanvid ni, saranan untuk hottest bersama-sama usaha supaya Jay kembali. Oh, saya tak terlibat sangat sebab awal-awal dah melanggar ikrar Hottest supaya tak membeli album 1:59 sampai Jay balik. hehehe. Tapi saya tetap hottest, walau tak berdaftar sebab tak bayar yuran keahlian. hahaha.



Dan suka juga performance nih walaupun saya rasa depa jadi lemah tanpa Jay. Nampak tak bertenaga. Dan I hate konsep baru dengan rambut kerintin bersepit! Oh well, April ni depa akan kembali dengan konsep baru. Semoga takde konsep rambut hazab...


No comments:

Post a Comment