Tuesday, January 19, 2010

Baru hari selasa?

Hari ni adalah hari yang produktif, Alhamdulillah. Sara dah masuk kerja, walaupun wajahnya muram suram, kehadiran Sara bagi semangat kat kami semua. Pepagi saya amik sample dari 64 ekor, kendian tggu 58 ekor sampai. Saya buat macam biasa, tak fikir pun tentang apa yang akan diputuskan untuk hala tuju eksperimen. Saya just ikut jadual. So, lepas sortkan semua 58 ekor dalam kandang memasing, proses sampel yang amik tadi. Masa proses sampel tu walau letih tapi rasa tenang sikit. Tenang sebab semua ada kat lab - Sara dan gareth mengecam cacing, Fi buat setting untuk eksperimen dia. Saya habis proses dalam pukul 8.30 malam. Call encik security untuk hantar balik asrama.

Esok miting ngan encik bos pertama perihal royanan saya dalam entry lepas. *sigh*. Mari kita sama-sama lihat apakah cara encik bos menyelesaikannya. Ini adalah satu proses pembelajaran yang sedikit memedihkan.

Kereta sudah beli, alhamdulillah. Kalau ikutkan dah boleh ambik hari ni. Tapi sebab saya dok pulun siapkan kerja, laterlah saya pegi amik.

Buat ayang wilda, sila pengsan dengan klip chansung ini. The best magnae ever!
ps: lihat Jay menggatal di 3.20.kehkehkeh

No comments:

Post a Comment