Friday, January 15, 2010

Hari penuh warna warni

Hari ini merupakan hari yang saya rasakan mendebarkan. hikhik.

1. Pagi-pagi ditumpangi oleh encik mata biru ke uni. Dia kata dia nak offer bantuan kejantanan dia sebab dia rasa kerja2 research saya memerlukan lelaki. Tapi hari ni dia tak dapat tolong sebab ada labwork. Oh apekah? Mcm offer-offer ayam je. hahahaha.

2. Dibantu oleh encik pensyarah *comel tetapi lelaki orang* untuk bawak kenderaan untuk topap minyak.

3. Diteman Fiona untuk set irrigator kat ladang. Unfortunately irrigator tak berfungsi seperti semahunya. Kol encik bos, tiada jawapan. Since Fi ada kerja, kami decide untuk balik. Dah sampai opis, encik bos kol bgtau yang ada setting kat irrigator tu yang saya tak perasan. Mencikkkkkkk!!! So, esok kena pi ladang sensorang sebab semua orang cuti. Dahla nak keluarkan kenderaan dari tempat parking tu mcm hazabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbs. Doakanlah elok-elok saja esok dan lusa ye?

4. Bagi makan jaybommies macam biasa. Tengah menonggek-nonggek angkut guni makanan, diterjah seseorang yang memarahi diriku ini kerana angkat benda berat. Suka lah pulak kena marah mcm nih *hikhik*. So, pemarah yang dikenali sebagai encik bermata biru itu angkat guni dengan sebelah tangan. Ceh...show off nampak! Kendian lepas bagi makan nampak peter pulak. Ajak dia melawat jaybommies dan dia eksaited. Wah, I memang suka lelaki yang eksaited tengok bebiri!!! Dia kata dia nak mai lain kali untuk amik gambo dengan saya jaybommies..hikhik.

5. Ke rumah tuan kereta dengan separuh jalan naik bas, separuh berjalan kaki bersama one. It was fun sebab terasa mcm pengembaraan la kononnya, main terjah shortcut sesuka hati and walla~ sampai tanpa disangka-sangka.

"I wish someone will stop and give us a lift"
"We need to stop a car"
"Do you think if we fold up our jeans someone will stop?"
"Dont do that dijah, they might think we are monsters!"

6. Sementara tunggu mekanik habis lunch break, kami lunch kat kedai makan Thai. Kedai ni memang takde jual pork. Pernah datang borong makanan masa dengan charlie dulu..hehehe. Lepas bermesra-mesraan ngan warga thai dan para customer *tetiba lantik diri sendiri sebagai peramah mesra di kedai makan thai*, kami balik ke mekanik.

7. Hantar balik kereta ke rumah tuan kereta dan bergossipan dengan sakan. Masa tu penjual takde, ada suami dia ngan anak-anak je. Suami dia nih supervisor encik mata biru, Peter, eddie dan Funmi. So, bergossipan pasal kereta sampai bini dia balik keje. Sambung pulak gosip dengan wife dia dari dalam rumah meleret-leret sampai ke uni *wife dia hantar*. Bestlah penjual kereta nih. Seorang lagi ratu berjaya dikenalpasti! Dia dari nigeria.

8. Wijdan cakap tech officer dia ingat saya umur 23 tahun!!!!!!!!! *pengsan*. hakhak. Bukan sebab muka muda saya rasa...tapi mebi sebab saya kecik *wah, perasan kecik u ols!!!!*. So, terasa muda remaja. Dan wijdan lately ni semangat memberi kata-kata hikmah dan tunjuk ajar sebab dia perhatikan saya selalu komunikasi secara selamba badak. Dia kata saya tak pandai ambik hati orang *gituh* dan tak cakap macam pompuan. Saya agak bersetujulah sebab selalu saya akan cut off conversation secara tetiba menyebabkan orang mcm sentap dan putus napsu gituh...ahahaha.

9. Missbumbleblee tersayang buat entry seru-seru nama Junho dan Junsu. Baru nak eksaited, sebab ingat Junsu Junho 2pm. Rupanya Junsu DBSK dan Junho kembar dia *mengikut maklumat dari missbumblemee*. Demam DBSK tak bertahan lama. Masih demam dengan 2pm.
Missbumblebee, ni junsu ngan junho 2pm. hikhik. Junsu pakai sweater biru, Junho pakai sweater grey. I'm gonna buy those sweater from Pancoat. Sila sediakan plastik kalau sesapa nak muntah tgk vid ni..hehe. Tapi bagi saya depa sangat adorable. Sebenarnya ni lagu kumpulan pompuan, tapi satu hari masa bebudak pompuan nyanyi live dalam satu rancangan, ada suara jantanzzz dalam beberapa saat. Rupanya Junsu tak perasan mic dia tak off dan lepas tu terus orang request 2pm nyanyi lagu ni.



TAMBAHAN VIDEO

Again and again version Junsu *HOTNESS*



------------

"He is sooo handsome!"
"Yes, handsome but not THAT handsome!"
"You are crazy! Show me who do you think is so handsome!!"
Minimize semua windows dan tunjuk gambo 2pm kat desktop.
"Come on!!!! Are they men?"
"Of course! What do you think???"
"I am not convinced! Are you sure?"

Tergolek saya dibuatnya. Motip sangat!!!!!!!!!

6 comments:

  1. "Come on!!!! Are they men?"


    tetiba mahu menjadi follower kepada sesiapa yg membuat statement ini *virtual high five*

    ReplyDelete
  2. they are men. very attractive, handsome, macho men. hahaha.

    acu, sudah lama x mengomen di sini. x sbr nk tgk video tu. :)

    ReplyDelete
  3. ayang, rindu!
    they are hot, macho, cute, sexy, funny, charming...ha, apa lagik...kena buat entry 10 things why i like kpop and jpop bands...kekek

    yes ayang, wooyoung sangat comel dengan pipi tembam dia tuh..tapi acu rasa junho sekarang makin comel.haha

    ReplyDelete
  4. Dah terasa Wijdan. But somehow reminds me of Charlie:)

    ReplyDelete