Thursday, January 14, 2010

My ears candy

Entahla apa yang saya sedang rasa sekarang. Bila charlie takde, bila sara tak balik lagi, encik2 bos busy, gareth dan fi dok pulun buat kerja di lab, saya rasa sunyi sebab kerja lab saya tak mula lagi. Dulu saya penah cakap kat encik bos saya tak suka labwork. Ingatkan dia nak bagi motivasi, dia cakap dia pon tak suka labwork. hmmmph. Sekarang macam lagi suka buat labwork dari pegi ladang untuk setting-setting benda. Dahla panas..*wah, mode mengomplen nampaknya*
Tapi fieldwork sini lebih mengelamngabutkan dari labwork yang saya penah buat dulu. Sakit kepala sebab irrigator tak setting lagi. Sakit kepala sebab datalogger tak test lagi. Banyak benda nak buat, tapi sikit masa, tenaga pon mcm terhad. Abstract untuk conference dah kena mula tulis dah. Experimental design kena siapkan. Ya Allah, series rasa nak pengsan. Ingatkan lepas hantar report buat kesekian kalinya kepada encik bos, dapatlah rehat sikit..hukkks.
Ingat nak jaga, tapi sudah mengantuk. Nak tidurlah. Hari esok yang mendebarkan!!

Oh, 2pm memang mengetarkan jiwa. Masa tau Taec duet ngan pompuan tua mana tah untuk lagu ni saya memang tammo tgk MV, mesti rasa nak pangkah-pangkah muka. Tapi sebab pompuan nih tak over, dan taec pon behave, I LIKE lah.

Sila tekan play dan abaikan pompuan tua tu. Fokus pada Taec yang hot. Fokus!!!! Kenapa lah bebudak 2pm ni hot2 belaka????

No comments:

Post a Comment