Tuesday, January 12, 2010

H<3T, H<3tter, H<3ttest

Hot, Hotter, Hottest. Saje gedik ganti hurup o dengan love kat title entry.hehehe. Kalau pembaca tegar sudah boleh agak where this entry will lead to. Hikhikhik.

Hot:
Wah, semalam encik yang dahulunya kurang dikasihi *mahu tukar nick kepada encik mata biru*, maklumkan pada saya yang dia masih gigih berusaha carikan flat untuk saya. Rasa bersyukur sebab dikasihi seluruh pelusuk bumi..heheh. Tapi sebenarnya saya tak berapa suka sebab saya memang tammo pindah lagi. Penat dah cakap, tapi dia buat bodo je. Mencik! Dia kata dia dah bincang ngan sorang makcik ni *jiran tetangga kot*, kendian dia kata makcik tu kenal saya. Wah, sentap! Rupanya, makcik tu pernah sembang ngan saya. Sila rujuk entry ni. Makcik tu yang nampak saya nangis kat bus stop. Malu sehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Sebab entry tu mega panjang saya paste perenggan berkaitan

"Saya tunggu bas. Saya kol Fi. Dengar suara Fi saya nangis. Fi pon nangis. Sebenarnya nak wish christmas. Last2 ntah apa kebenda sya merepek sambil nangis. Ada tiga orang lain kat bus stand, semua sentap. Lantakkan. Dah tak kuasa nak pikir apa yang orang pikir. Kendian sembang ngan depa, saya bagitau yang charlie dah takde. Saya tak terkejut pon bila 2 orang yang kat bus stand tu kenal charlie. Makcik yang sorang lagi tanya kalau saya ada sesiapa untuk bersembang, wah gituh. So, saya bagitau saya ok. Cukup lega bila at least orang lain tumpang sedih. Tumpang rasa sakit"


Hotter:
Panas tahap gaban sampai rasa nak pengsan. Walau dalam site tulis ramalan suhu paling tingi adalah 31 darjah, tapi sebab kelajuan angin hanya 2km/h dan kelembapan hanya sekitar 40%, hazabbbbb sangat rasa. Berpeluh dengan menggila. Kena minum air bebanyaklah nampaknya.

HOTTEST:
2pm release single baru. Sentap! JYP memang guna strategi royanan berterusan untuk fangirls ke? Tak dan nak bertenang, meroyan balik. Tak dan nak minat kumpulan lain, terus 2pm tukar konsep baru yang fresh dan release single baru. In a way suka strategi JYP sebab sangat kreatif. Even persembahan 2pm pon bervariasi. But still JYP, andai kata ini strategi konspirasi untuk melupakan Jay, just forget it lah!

I dont really like the concept berjeket kulit segala. Kalau depa semua pakai aviator sunglasses sekali takpe.. Uh, dan tak suka depa kerintingkan, bubuh minyak dan sepit rambut. Hotla konsep but I just dont like it.



Review lagu:
1. Tik tok? Hadoi la, takde tajuk lain ke? Ni macam tajuk Ke$ha punya lagu mabuk! Semberono je lah depa nih.
2. Suka konsep lagu slow mcm ni. Kesian depa selama nih asik terkinja2 atas stage, mcm nak tercabut nyawa dah tengok sebab banyak sangat performance yang rancak-rancak. Feel lah lagu nih, walau tak jumpa translation lagi.
3. Tak suka konsep ajak pompuan tua mana tah nyanyi sekali. Ape lah masalah JYP nih? Nanti pompuan tu akan perform sekali ke? Oh my, mau kena baling telur tembelang. I dont like!!
4. Oh my, suara Junsu sangat obvious dan memengsankan. Padanlah Jay kata dia jeles dengan suara Junsu. Dalam lagu ni memang jelas kesedapannya. Mode: Golek-golek peluk bantal.
5. Rap Taec ok lah, so-so. Machola jugak sebab tak jerit2 mcm selalu. Laid back gituh. Tapi terbayang dia tak bukak mulut sangat masa rap, terus tergelak.
6. Autotune hanya ada pada chorus, maka, akan selamatlah performance live. Kalau tak jadik hazab mcm lagu Tired of waiting yang memang 100% autotuned. Tapi lagu Tired of waiting sedap. Edit lepas banyak kali dengar. Banyak jugak part autotune dalam lagu Tik Tok ni. hukhuk. Mencik!

ps: Malam tadi mimpi Nichkhun datang umah Ipoh, siap datang bermalam. Wah, sentap dengan mimpi sendiri.

No comments:

Post a Comment