Tuesday, January 19, 2010

Semangat di mana?

Entahla, macam rasa nak on hiatus. Tatau apa nak pikir untuk plan B regarding experimen yang sudah nyawa-nyawa ikan ini. Esok kalau encik bos masuk, leh bincang. Kalau encik bos tak masuk, saya fokuslah kat bebiri yang 58 ekor yang akan datang esok. huks huks.
Hari Rabu baru taulah status kenyawaan ikan eksperimen, sama ada terus nyawa2 ikan, kembali seperti sediakala atau mati terus.

Saya terasa macam salah saya sebab bagi dos kurang hari tu. Mungkin cacing dewaasa masih hidup riang ria gembira dalam perut, tapi masa saya buat count saya dapat zero sebab masa tu kebetulan tak bertelur, atau dia baru nak dewasa atau count terlalu low dan test punya sensitiviti tak cukup rendah nak detect.

Farm manager kata padang ragut tu dah 2 tahun takde sapa ragut. So, I doubt yang cacing tu dari padang ragut. Ini mesti cacing2 dalam bebiri telah jadi dewasa. Cacing yang gagal dibunuh oleh dosage ubat cacing yang tak mencukupi. So, bila padang ragut dah tercontaminate, maknanya TAK BOLEH GUNA UNTUK EKSPERIMEN.

See, I screwed up every single thing. Akai setitik, kesannya langsung takleh dah buat eksperimen. Padanlah tak confirm candidature. Seriously, I dont know if I can survive. Rabu ni penentu, kalau memang berantakan, eksperimen takleh buat, saya akan amik tiket balik Malaysia minggu depan untuk berehat. ='(



Lagu ni lagu semangat. I know semangat 2pm-2am sangat kuat, sebab tu lah depa ramai fangirls seluruh pelusuk donia. Kagum dengan kekuatan mental depa. Minit ke 3.21-4.00 latihan fizikal. Under JYP sebelum debut depa kena lalui latihan mengerikan. Susah betul nak jadik boyband under JYP! 2pm-2am, I adore you.

1 comment:

  1. chansung sgt ensem dlm vid itu.

    acu,tough times don't last. tough people do. keep ur spirits high. gambate!

    ReplyDelete