Sunday, January 10, 2010

=(

Hari ni adalah hari cramp sedunia.
Bangun pagi lambat. Pinggang ke bawah cramp, rasa nak menangis. Tergerak nak kol animal house manager, nak mintak orang animal house bagi makan jaybommies. Series tak larat.
Lepas mandi, rasa ok sikit. Jalan pelan-pelan ke skul dan bila start je bagi makan, cramp balik. Peluh sejuk dah keluar. Bibir rasa kering. Tapi sebab tak kebas bibir, saya rasa saya ok lagi. Bagi makan 90 ekor bebiri rasa mcm lama, rasa mcm susah. Bila kena angkat guni makanan 50 kilo (25-25) masuk dalam troli rasa mcm pinggang kena pulas ke belakang. hehehe *dramatik sangat*. Bila kena angkut 50 kilo lagi dengan troli ke animal house satu lagi dan angkat pulak 25 kilo dalam troli, rasa mcm nak pengsan.

Tapi alhamdulillah saya berjaya melaluinya tanpa kemalangan.
Sebab tak larat nak jalan kaki doploh minit balik asrama, saya mintak sorang postgrad ni hantarkan saya balik naik kereta. Kalau saya larat sure saya tak gedik-gedik mintak. Sayu hati bila orang tu kata dia baru sampai opis. Jadi I understood that as NO lah. Bila menapak balik ke asrama, rasa rindu pada charlie. Dia selalu ambik berat pada semua orang. Kalau kitorang nak ke bandar, kalau dia nampak orang yang muka dikenali tunggu bas - tak kiralah orang tu rapat ngan dia ke tak, dia akan offer a lift, hantar ke mana saja. Hantar ke rumah pun sanggup. And I just know it, susah nak jumpa orang yang hatinya macam charlie. She was always there untuk sesiapa pun.

Charlie, I told you kan I will be alone after you left?

No comments:

Post a Comment