Monday, June 22, 2009

Takkan PMS kot? Asik nak pukul orang je

Pelik betul lah.
Hangin satu badan bila dengar orang kutuk family dia.
Selalu saya tak amik pot, tapi hari ni tatau kenapa saya jadi hangin tahap gaban bila dia jumpa saya dan kutuk family dia habis-habisan. Sikit lagi nak kena lempang.
Kalau mengutuk family sendiri sampai seteruk tu, saya rasa setakat kawan-kawan ni lagi la teruk kena kutuk. Orang mcm ni selalu rasa diri hebat dan keputusan yang dia buat sentiasa betul.
Dengar sini penduduk bumi, jangan kerana cinta kita sanggup cakap kat keluarga kita 'You can disown me if you want'
Bila anak kucing yang kita jaga dari kecik tetiba hilang, pon kita sedih..Apatah lagi anak yang dah beso gabak, tetiba sanggup buang mak sebab cinta.
Saya harap, setialah anda anda semua bersama dengan saya.
Dan berilah ingatan pada saya terhadap entry ini.
Andai suatu hari nanti hati saya dibutakan cinta.
Nauzubillah.

2 comments:

  1. sangat tak patut pilih kekasih over family. tp susah bila org tu tgh angau....

    ReplyDelete
  2. Tulah, kerana cinta buang anak buang saudara! Hish..mintak dijauhkan..huhu

    ReplyDelete