Friday, June 26, 2009

Setiap kali buat entry, bab tajukla paling last taip..susah okeh!

Ga*reth angkut 'wok' *mcm kuali* datang mai opis dan bagi kat saya. Terharu sebab dia angkut naik beskal dan kuali tu kotaknya besar gaban. Dia dah ada kuali baru jadi dia decide nak bagi saya yang lama. Ahaks.
Sib baik saya sorg je setakat ni budak negara lain kat lab tu.. Kalau tak sure gadoh tarik tudung/rambut berebut kuali.
Sib baikla student baru dr negara lain masuk awal tahun depan. Sempat enjoy, seek attention dan gedik puas2 ngan orang lab sebelum pompuan denmark tu masuk.keke. Kompom kalah ngan pompuan denmark tu sebab ayat BI saya skang tonggang terbalik - semua org dah tak paham apa saya cakap..hukkks.
Sib baik la Ga*reth ni dah kawin..Kalau tak sure dah ngorat. Dia comel dan baik dan rajin dan pandai dan gagah tau. Cuma dia cakap laju sangat, susah nak paham. Bukan, bukan..bukan sebab dapat kuali baru bagi puji pujian melambung ni..keke. Dia memang hebat okeh - siap masuk paper sebagai saintis muda gituhhh. Tapi malas nak citer banyak2 pasal dia sebab laki org kans...Err, tapi kalau dia tak kawin, pasti dia tak beli kuali, apatah lagi kuali baru dan sudah pasti dia takkan bagi kuali lama kat budak Malaysia nih. Sib baik Ga*reth dah kawin kannns..dapat kuali sebijik *walau tatau kuali tu akan jadi perhiasan atau akan digunakan*..hehehe
Thank you pren..*mata berkaca-kaca*

'I consider this as an early birthday present. Thank you!' sambil peluk kotak kuali yang besar

ps: henpon tertinggal, tak dapat amik gambo ga*reth kuali.

4 comments: