Tuesday, June 16, 2009

Tak sedar masa berlalu begitu pantas

Khamis, akan mulakan eksperimen.
Khamis, akan ke ladang untuk ambil sample beratus-ratus gram.
Khamis, akan jumpa Mifi lagi.
Khamis, sungguh mengerikan.
Akan mula ke lab setiap hari walaupun Ahad.
Saya mungkin akan tidur di ofis hari sabtu malam ahad.
Shhhhh, jangan bgtau org lain ye.

Rabu, kena pastikan filter paper tu memberi dripping rate yg dikehendaki. Oder minggu lepas, sampai hari ni tak sampai2 lagi. Sabo je lah.
Rabu, kena pegi amik tanah-tanah dan batu yang sedang dinyahkumankan.
Rabu, kena semak balik bacaan data incubator.
Rabu, kena kira evaporation rate.
Rabu, kena pastikan semua ok tip top kebabom sebelum eksperimen bermula.

Encik-encik bos sangat bersemangat, tapi saya rasa hampir pengsan.
Saya takut mengecewakan.
Sungguh takut.
Mereka tidak tahu saya adalah wanita yang kelam kabut dan buat kerja semberono..huhu

Oh, dan sekarang perlu study untuk knowledge test - utk amik lesen memandu.
Semakin sibuk. Mungkin tidak dapat menghibur diri dengan menonton kecantikan heechul lagi. Mungkin.
Artisku, tapi I masih ada masa untuk strategi peasaran dan bisnes dan gossip. Sila ym/email kalau apa-apa. keke

Hiatus, sampai rasa yakin dengan perjalanan experimen.
Dok sibuk berblog, kang terleka pulak dengan tugas hakiki...keke

Mode sekarang : berdoa semua ok, dan harapnya filter paper ini adalah filter paper yang dicari selama ini. Aminnnn

4 comments:

  1. gud luck sista!

    may everything turns out well...~

    tc

    ReplyDelete
  2. kali ni bersedialah diserang oleh mifi...hikhikhik!

    ReplyDelete
  3. salam, kak dijah.. all the best.. moga dipermudahkan..:)

    ReplyDelete
  4. aku bg award kt blog ko.. sudi2lah terima..

    aku da tukar url blog yer..

    ReplyDelete