Tuesday, June 9, 2009

Kenapa otak aku tidak berfungsi dengan kadar optimum?



Encik bos ternampak saya dan telah menyatakan harapannya untuk saya mulakan eksperimen minggu depan. Paaaaaaling lewat katanya minggu lagi satu.
Kalau anak cacing kita letak dalam peti ais, dia jadik malas dan lembab. Biasanya dia boleh hidup lebih lama dalam peti ais (sampai berbulan-bulan) compared to letak kat luar (kalau suhu tinggi kat luar) sebab metabolisma jadik rendah.
Metabolisma saya sekarang dah jadik rendah mcm metabolisma anak cacing dalam peti ais.
Lebih lembab bila sudah berhari-hari tak nampak peter petrelli. *ayat gedik*
Dan wanita itu pulak dah ada adik ikan baru.
Ah, mencik!!!!
Berikan aku kehangatan cintamu.

1 comment:

  1. dah ada adik ikan (kancel tang baru)

    selama ini membaca sambil mengelap hidung saja melihat list adik ikang mu.

    dunia mmg adil.

    mine was hot hot hot! (kamu juga setuju kan...)

    ReplyDelete