Sunday, June 28, 2009

I'm Yours katanya...

Entry kali ini menggunakan bahasa pasar yang langsung tidak boleh dijadikan contoh untuk sebarang penulisan surat rasmi.

Sentap - Lepas Am release lagu I'm yours versi Melayu, ada org post kat Facebook tapi versi lain - suara sama tapi videonya lain. Pelik la jugak sebab videonya lain sangat u ols! takde bebiri2 tu seme! hanya ada lirik2 saje..nak bagi orang senang sing along saya kira. Kusangkakan di FB saja..rupanya di youtube dan myspace bersemangat adik kecil ini upload lagu Am siap linkkan untuk download, tapi tak claim pon sapa yang nyanyi - mengakibatkan semua org ingat dia yang nyanyi. I taklah meroyan sangat ni *tarik napas, hembus*, cuma sedikit sentap bila kat youtube Am ada pulak org mempertikaikan seolah2 Am pulak yang amik lagu Alan. Teruslah I menjelma jadi badak ala2 bluehippo, tapi *i bukan hipo tau*.
Still, terima kasih pada Alan kerana penat-penat tolong buat video baru version sing along, dan buat link untuk download. Secara tak langsung memperbanyakkan jumlah pendengar. Cuma lebih bertanggungjawab kalau boh kredit pada org yang selayaknya, tak gituh?
Apa kata projek baru Alan n Am nyanyi duet lagu lucky..keke.boleh?

ps: tiga kali edit entry. Ini yang paling rendah tahap sentapnya. =)


1 comment: